Zoeken in deze blog

vrijdag 27 juli 2012

Addiction; leuke youtube filmpjes

Soms heb je gewoon even een lach nodig als het je weer eens tegenzit. Ik vind het zelf dan heel fijn om even te relaxen op mijn laptop met een paar leuke youtube video's. Ik zocht voor jullie de leukste bij elkaar.

 
Dit schattige varkentje doet alles voor zijn eten. Te lief.





Een grote 'Welcome Home' flashmob op Heathrow vliegveld, London in Engeland. Dit was een promotiestunt van T-Mobile, maar dit is niet vervelend zoals de meeste reclames. Ik werd, zodra ik dit zag, hier echt ontzettend vrolijk van en kreeg stiekem weer een beetje hoop in de mensheid.





Mannen zullen vrouwen nooit begrijpen, dat wordt duidelijk in dit filmpje. Maar er is een oplossing: the Manslater! Het is heel grappig, en lijkt precies op een reclame.

















 Een wat serieuzer filmpje over waar de slogan 'Keep calm, carry on' vandaan komt. Het is simpel, maar super mooi en inspirationeel. 














Een filmpje over de vriendschap van een leeuw en twee mannen. Super adorable! Vooral als je ziet hoe de leeuw hen herkent. 











 Een superlief katje. Als je hier geen glimlach van krijgt weet ik het ook niet meer! Cute!













Have fun watching! 

Wat vind jij de leukste video op Youtube op dit moment? 


Veel liefs,

Eva 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten