Zoeken in deze blog

maandag 30 juli 2012

Tag: Seven Deadly Sins Of Beauty

Click here to find out more!




Hebzucht

Wat is je goedkoopste beautyproduct?

Een blauwe eyeliner van Essence van 1 euro. Over deze vraag moest ik wel even nadenken, want ik heb eigenlijk niet zo veel hele goedkope beauty producten. Dit komt omdat ik bijna nooit in de sale koop, omdat ik er dan altijd vanuit ga dat er iets mis is met het product.

Wat is je duurste beautyproduct?

Dat is een Estee Lauder Double Wear concealer, hij kost tegen de 23 euro.


Woede

Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Concealer, definitely. Omdat ik een vrij bleke huid heb kan concealer daar soms nog wel eens tegen afsteken. (te) Roze en bruine concealer is voor mij dan ook not done. Maar, soms als ik een concealer vind die perfect bij mijn huid past, kan ik daar ook super blij mee zijn.


Gulzigheid

Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Ik denk parfums. Ik vind het altijd fijn als ik parfum bij me heb en als ik lekker ruik. Over het algemeen hou ik van parfums met een fris, fruitig tintje. 



 
 
 
 
Luiheid

Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Blush. Ik zou best wat vaker blush op willen doen, omdat het mooi staat. Maar ik maak mezelf altijd wijs dat ik er geen tijd voor heb, terwijl het maar even duurt om op te doen. Onzin dus, ik bne gewoon te lui. Jammer eigenlijk.


Trots


Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?


Mascara. Ik gebruik op dit moment 2000 calories & Masterpiece van Maxfactor en daar ben ik heel tevreden over. Ik heb over het algemeen korte wimpers en met mascara op kan ik de hele wereld aan.


 
 
 
 
 
 
Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Als ze er verzorgd uitzien, humor hebben en trots zijn op wie ze zijn en wat ze doen. Zolang ze maar niet arrogant zijn.




Jaloezie


Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?





Producten van M.A.C., Estee Lauder en Chanel. Ik vind deze merken  over het algemeen vrij duur, dus ik koop het niet zo vaak, eens in de zoveel tijd. Maar des te leuker vind ik het om deze producten cadeau te krijgen, ze zijn echt geweldig.







Wat is jouw guilty pleasure beauty-product? 

Veel liefs,

Eva 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen