Zoeken in deze blog

woensdag 18 juli 2012

We love: Olly Murs

Ik hou van Engelse dingen. De mode, de mensen, het ontbijt. Ik mag dan wel niet in Engeland geboren zijn maar het is en blijft een homebase. En er smelt gewoon iets binnenin mij, wanneer ik dat accent hoor!
Oh my, how I love England. 
Zo vond ik ook de zanger Olly Murs, 28 jaar en uit Essex, Engeland. Hij werd tweede in het zesde seizoen van de Engelse X-Factor in 2009. Zijn muziekstijl is heel bijzonder, het is een beetje preppy, maar ook heel vrolijk. Natuurlijk, het is en blijft een boyband-ish artiest, maar zijn muziek vind ik toch wel leuk op een of andere manier, terwijl ik er normaal niet van houd. Bovendien heeft hij ook nog een leuk koppie! ;-) Hij is in het Verenigde Koninkrijk een heuse beroemdheid en heeft daar ook al vele hits gescoord. Hij stond in het voorprogramma van One Direction en nu groeit hij steeds meer uit tot wereldwijde artiest. Ladies and gentlemen, I present to you, Mister Oliver Stanley Murs!



Cute!
 

 Hier hoor je dat hij ook ballads doet!



Wat vinden jullie van deze uprising artiest?


Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten