Zoeken in deze blog

woensdag 8 augustus 2012

Style Yourself; sneek-peek

Laatst ging ik naar de Bijenkorf om het stijlboek 'La 
Parisienne' te kopen, maar deze was al uitverkocht, dus kwam ik terug met een ander stijlboek: Style Yourself. Style Yourself is een boek vol met foto's, tips en tricks van de meest invloedrijke fashionbloggers van dit moment, afkomstig uit de hele wereld. Met onder andere Jane Alridge, Tavi Gavinson en Shini Park. Style Yourself is geen boek waarvoor je echt een ervaren fashionista moet zijn, maar voor mensen die inspiratie willen opdoen en modebewust willen zijn. Het boek heeft handige pagina's waarop staat wat voor een modellen er allemaal zijn van bijvoorbeeld broeken, en behalve outfits staan er ook nog eens heel veel basics, tips en do-it-yourselfs in. Dit boek is echt een must voor de groeiende fashionista. Ik geef jullie ook nog even een sneek-peek;



















Ik ben super enthousiast over dit boek, het is heel erg inspirationeel. Ik ga het zeker weten veel gebruiken om outfits te combineren. Het boek is te koop bij de meeste boekhandels voor 16,95.

Zou jij het boek kopen? Laat het achter in een reactie!

Liefs,

Eva

2 opmerkingen:

  1. ahh superleuk! zeker inspirationeel haha ;p
    x Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sophie,

    Ja he! Ik was ook zo blij toen ik 'm in huis had ^^^^

    BeantwoordenVerwijderen