Zoeken in deze blog

zaterdag 8 september 2012

Bucketlist - One day, I will..

Ze zijn er in verschillende namen, bucketlists, try-before-you-die, of gewoon een to-do list. Dingen die je heel graag wil doen in je leven. Ik heb nog een heel leven voor me, en dus ook veel dingen die ik gewoon moet doen! Hier zijn tien punten van mijn lijstje.





    Dit is wel meteen een hele belangrijke van mijn lijstje. Er is vandaag in de wereld nog zoveel dierenmishandeling. Ik hou van dieren en ik kan het idee dat mensen dieren pijn willen doen niet uitstaan.
Mijn romantische ziel kwam naar boven.. *ahum*



Ik wil zooooo graag naar Disneyworld Florida! Ik ben een keer naar Disneyland Parijs geweest, maar ik was nog klein dus ik heb er niet zo heel veel van meegekregen. Het lijkt me superleuk daar.


De droom van elk meisje, niet waar? Het lijkt me geweldig om zoveel schoenen en kleren te hebben dat je een inloopkast moet aanschaffen.Het is ook nog eens superhandig, want je kunt je spullen veel beter organiseren en je weet precies wat je hebt.


Een van mijn allergrootste liefdes; reizen. Ik heb in mijn 15 jaartjes nog niet veel van deze aarde gezien, maar dat wil ik graag doen. Ik vind het super om nieuwe culturen te leren kennen, cultureel eten te proeven en de wonderen van de wereld te zien.. Dat heeft geen uitleg nodig toch?


Bungeejumpen is iets dat ik heel graag wil doen, maar stiekem toch heel eng vindt. Toch is het iets dat ik graag gedaan wil hebben in mijn leven.


Het Noorderlicht is op foto's altijd zo mooi, en ik wil het heel graag een keer in het echt meemaken. 


<3


Dit lijkt me echt super vet om te doen. Iets teruglezen dat je aan je oudere ik hebt geschreven.


A girl can dream, right?


Wat staat er onder andere op jouw bucketlist? Laat het achter in een reactie!


Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen