Zoeken in deze blog

donderdag 13 september 2012

De bijbel onder de stijlboeken - La Parisienne

Na weken van wachten en zoeken bij de Bijenkorf, heb ik hem eindelijk! De bijbel onder de stijlboeken ligt eindelijk in mijn boekenkast. Ik was natuurlijk razend benieuwd, en ik geef jullie natuurlijk meteen een sneak-peek. Kijk je mee?




'La Parisienne' is een stijlboek dat is geschreven door Ines La Fressange in gedeeltelijke samenwerking met modejournaliste Sophie Gachet van Elle. Ines de la Fressange is een echte parisienne. Ze heeft met vele grote ontwerpers samengewerkt en is jarenlang model geweest, onder andere voor Chanel. Ze heeft nu een stijlboek uitgebracht over de Parijse mode en stijl. Een musthave voor elke (lerende) fashionista.


In het begin worden de regels besproken; of adviezen om ver van een modefout te blijven.


Ook worden items op verschillende manieren beschreven en gecombineerd, heel handig dus!


Zo ook met must-have fashion items. Love!




Ook beauty wordt uitgebreid besproken en daarbij veel tips.


De marine-blauwe trui is natuurlijk onmisbaar voor elke parisienne!


En tenslotte staan er ook nog andere belangrijke dingen in; hoe je het beste je kledingkast samenstelt bijvoorbeeld.

La Parisienne is verkrijgbaar online, bij bol.com of de meeste boekhandels, voor 19,95.


Wat vind jij van La Parisienne, zou je dit stijlboek kopen?

Liefs,

Eva

Update; Ik was gisteravond zoals de meesten van jullie weten naar de Vogue Fashion's Night Out, en ik vond het superleuk! Ik had graag het artikel vandaag al online gehad, maar neem ik het liefste de tijd voor. Anders zou het een kort verslag worden en dat zou zonde zijn. Ik ben vandaag de hele dag weg, dus ik kan het ook niet later op de dag online zetten. Vandaag dus nog even een ander artikeltje, maar morgen kunnen jullie een uitgebreid verslag verwachten over de FNO en mijn beleving ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen