Zoeken in deze blog

zondag 23 september 2012

Herfst inspiratie (Lookbook)

Het wordt zo langzamerhand weer wat kouder en de blaadjes beginnen al van de bomen te vallen. Heel erg jammer natuurlijk, want het wordt te koud voor zomerjurkjes en shorts. Doei summer shorts, hellooo autumn outfits! Nestel jezelf met een dekentje en kopje thee voor de computer en kijk mee!






Ik viel meteen voor deze outfit. Boyish, skaterachtig en stoer. Ik vind vooral galaxyitems heel stoer.


Simpel, maar fashionable. De witte short springt er meteen uit en het is een mooi geheel.


Supermooi en heel vrouwelijk; de pastelroze trui heeft een zacht effect, en de ripped jeans maakt de outfit weer super edgy.


Ook weer simpel: de kleur van de jas is onwijs mooi.


Deze outfit geeft me een beetje een hippie gevoel.


Ik ben dol op de 'gaatjestruien'.


Warm en cosy, met een knitted trui, een sjaal en een zwarte broek. Mooi! 



Living la Paris.


Ik vind deze outfit mooi, maar het is ook wel weer heel erg zwart. 


Being the college girl.


Print over print; een ongeschreven verboden regel maar hier is het prachtig.


Ik vind deze sheer blouse zoo mooi, en de bordeauxrode jeans is een echte eyecatcher.


Een hele fijne outfit, maar ook weer stoer door de tas en de schoenen. Love!

Leer en military samen gecombineerd samen met een hele stoere studded-rugzak. 

Ben jij al klaar voor de herfst?

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen