Zoeken in deze blog

vrijdag 21 september 2012

Hugo Boss - Nuit

Hét parfum van het najaar 2012 is er: Nuit van Hugo Boss. Ik leerde het kennen tijdens de Vogue Fashion's Night Out en ik ben er sindsdien helemaal verliefd op. In dit artikel leer je de ins en outs van dit heerlijk geurende nieuwe parfum. Kijk je mee?







Voor de campagne heeft Hugo Boss de Little Black Dress als uitgangspunt gekozen voor inspiratie. 
Nuit ruikt vrouwelijk maar toch ook heel fris en niet te sterk. Het parfum is gemaakt op basis van perzik, jasmijn, sandelhout en viooltjes. 'Nuit' betekent 'nacht' in het frans, en dat is precies waar het parfum naar ruikt. 










Gwyneth Paltrow is het gezicht van dit parfum. Een goed gekozen voorbeeld, want dat is precies de toon die je wil zetten met dit parfum: vrouwelijk, elegant en stijlvol. Hieronder kun je het promotiefilmpje bekijken met Gwyneth Paltrow in de hoofdrol. 




Het viel me op dat het parfum heel lang bleef zitten; Hugo Boss belooft 12 uur lang, maar bij mij rook ik het luchtje nog na 24 uur, het dubbele dus. 

De 'Nuit pour femme'-collectie bestaat uit;

eau de parfum, 30 ml voor 48,00 EUR
eau de parfum 50 ml voor  69,00 EUR
eau de parfum 75 ml voor 90,00 EUR
bodylotion 200 ml voor 33, 40 EUR
douchegel 200 ml voor 29,95 EUR
deodorant 150 ml voor 29,95 EUR

Ik vind het parfum heel lekker ruiken, maar ik vind het toch jammer dat het zo duur is. Ik ben er nu hard voor aan het sparen, en ik ga het zeker kopen.



Wat is jouw favoriete luchtje?

Liefs,

Eva

Jongens, ik krijg voor dit artikel geen vergoeding om reclame te maken. Ik ben gewoon heel enthousiast over dit geurtje en ik probeer daar zo eerlijk en kritisch mogelijk in te zijn. Begrijp me dus niet verkeerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen