Zoeken in deze blog

maandag 17 september 2012

Mijn grote liefde

De zomer loopt zo langzamerhand ten einde -helaas- en het wordt alweer wat frisser. De pepernoten liggen on the moment of speaking (!) al in de winkel. Tja, op een keer zullen we er toch aan moeten toegeven; de herfst komt eraan. Ik ging gelijk overstag; geen zomer, dan gelijk herfst! Daarom stel ik jullie nu voor aan mijn grote liefde die ik op asos.com heb gevonden; mijn nieuwe winterjas. 









Mijn jas komt van www.asos.com. Hij was afgeprijsd van €127.95 naar €38.39. Hij is gevoerd en houdt de warmte dus goed vast. 
Hij heeft een peter-pan kraagje en een riempje om mijn middel. Hij loopt uit naar onderen en 
heeft een beetje een peplum effect. Hij sluit met knoopjes en heeft ook zakken. Je kan de jas hier vinden.






Bij mijn jas draag ik ook nog een mutsje dat naar achteren valt. Deze heb ik op de Albert Cuyp-markt gekocht voor 8 euro. 





Hier kun je goed zien dat hij uitloopt in plooitjes met een soort peplum-effect.



Hier kun je de jas nog eens helemaal zien.



Zo ziet het peter-pan kraagje eruit.







De jas sluit met knoopjes, die 'in' de jas zitten. Er zit nog een laag stof overheen zodat je ze niet ziet.


Heb jij je winterjas al gekocht?

Liefs,

Eva


1 opmerking: