Zoeken in deze blog

donderdag 27 september 2012

Music Of The Moment #1

Overal luister ik muziek. Op school, de fiets, thuis, everywhere! Ik heb dan ook altijd oortjes bij me. In deze blogpost laat ik de muziek horen waar ik veel naar luister. Put your headphones on en prepare for sum lovely songs!









A Drop In The Ocean - Ron Pope

Ron Pope is een artiest waar ik op het moment veel naar luister. Qua muziekstijl lijkt zijn muziek heel erg op de muziek van Gavin Degraw. Ik zou het omschrijven als een beetje rustige popmuziek.




The Script - Six Degrees Of Seperation

Deze moest er natuurlijk tussen. The Script is mijn lievelingsband en ongeveer twee weken geleden kwam hun nieuwe album #3 uit. Being the ultimate fangirl that I am, moest ik jullie dit liedje wel even laten horen, ik ben er al helemaal verslaafd aan.




Tanner Patrick -  A Thousand Years

Ik hou normaal niet zo van covers, maar van de stem van deze jongen kreeg ik instantly kippenvel. Dat hij knap is helpt daar natuurlijk ook aan mee!



Feel So Close - Calvin Harris

Een heel vrolijk housenummer. Ik heb hem ook live gezien toen hij bij Rihanna in het voorprogramma stond.




Everything Is Sound - Jason Mraz


Hurray voor Jason Mraz en vrolijke onzinliedjes!





Twentyfour - Switchfoot

Niet iedereen zal dit leuk vinden, maar liefde voor Switchfoot<3




Keep Your Head Up - Andy Grammer

Een supervrolijk on-the-go liedje.

Welk liedje luister jij op dit moment non-stop?


Liefs, 

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen