Zoeken in deze blog

zaterdag 15 september 2012

Report: Vogue Fashion's Night Out

Zoals velen van jullie weten was ik donderdag 13 september bij de Vogue Fashion's Night Out.Het was heel leuk, en ik heb veel foto's gemaakt. Er was onder andere een modeshow, je kon je laten opmaken en sir Salvatore Ferregamo (jaaaa, van die designertassen!) himself was er ook. Kijk je mee?











Kwijlen bij Bobbi Brown. Want!


En ook bij Louis Vuitton.





Eigenlijk was het best druk!


Pretty designs..


Extreme shoes.


Extreme designing!



Als je wilde, kon je de extreme shoes uitproberen op de catwalk, aan het handje van de designer!


De mensen die er waren, waren vaak heel goed gekleed! Ik vond dit zo'n leuke outfit!




Dit luchtje ruikt echt goddelijk. Hier komt nog een artikel over!






Check het filmpje dat ik heb gemaakt van de modeshow hier!



Je kon je ook laten opmaken bij Yves Saint Laurant.


Strike a pose!


Get your Dior attitude on!

Dit was mijn fotoverslagje van de FNO. Ik vond het heel leuk, en ik ben van plan volgend jaar  weer te gaan. Who's with me?


Ben jij naar de Vogue Fashion's Night Out geweest? Ga je volgend jaar misschien?

Liefs,

Eva

1 opmerking:

  1. Het is toch elk jaar in een andere stad in een ander land? Ik had namelijk eerdere edities gezien dat het in london en sydney was...

    BeantwoordenVerwijderen