Zoeken in deze blog

zaterdag 22 september 2012

Review; Christian Dior Rouge Replenishing Color Lipstick

Lipsticks zijn meestal niet echt mijn ding. Ze drogen mijn lippen uit en blijven meestal niet zo mooi zitten. Maar nu testte ik een lipstick, die boven al mijn verwachtingen uitsteeg; de Dior Rouge. Duik met me mee in de beautyperikelen van vandaag, and get your Dior attitude on. 








Verpakking 
Alleen al de verpakking met de initialen CD maakt je smelten vanbinnen. De verpakking is glanzend nachtblauw met een zilveren rand. Tres chique en classy.










Prijs-  €30,80

Oké, de lipstick is ietwat prijzig. Maar hij is het dan ook dubbel en dwars waard. 



Kleur

Oh my, colour bomb. De kleur die ik heb gekozen is ietwat risky, het is een roodachtige kleur en een pastelroze/perzikkleurige ondertoon. Ik heb voor de kleur 644 Rouge Blossom gekozen. De lipstick is mooi gepigmenteerd. Hij is niet matte, maar ook niet glanzend en hij heeft geen shimmer of glitters.



               Swatch van 644 Rouge Blossom


De swatches van de andere kleuren

Doet het wat het belooft?
'Rouge Dior is een garderobe van 32 sublieme kleuren, rechtstreeks geïnspireerd op de luxe en intense kleuren van de Haute Couture-jurken van Dior. Net als een Dior jurk accentueert de lipstick de schoonheid van de triomfantelijke en stralende vrouwelijkheid. 

Iedere dag opnieuw zorgt deze uitzonderlijke lippenstift voor een perfecte vorm zodat de lippen onmiddellijk jonger en gladder ogen. Het geheim ligt in een nieuwe generatie hyaluronzuursfeertjes die de lippen voller maken. Zij zijn rijkelijk omhuld met pigmenten en zorgen aan de oppervlakte van de lippen voor een schitterende en diepe kleur. 
De nachtblauwe Haute Couture-luxeset met het vlechtwerkmotief dat het Dior huis zo na aan het hart ligt, doet de Haute Couleur alle eer aan en oogt nog specialer dankzij zijn unieke glans en het gegraveerde CD-logo.'


Hier heb ik 644 Rouge Blossom op



644 Rouge Blossom op mijn lippen




Textuur

De lipstick is heel erg droog. Hij droogt mijn lippen in het begin niet uit, tot aan het einde van de dag, als ik hem niet bijwerk. Als ik hem ongeveer 6 uur heb gedragen, drogen mijn lippen wel uit. Maar, daar heb ik ook een talent voor. Ik heb snel het probleem dat mijn lippen uitdrogen, dat heb ik tot nu toe met veel lipsticks. Daarom breng ik een halfuurtje voor het aanbrengen vaak een lichte lippenbalsem op, als een primer. 


Geur
De geur is heel neutraal en stinkt niet. Een beetje een geur als bij de make-upafdeling van de Bijenkorf. Hij ruikt gewoon naar make-up. 


Pluspunten

  • Goed gepigmenteerd
  • Je hoeft hem maar een of twee keer aan te brengen
Minpunten
  • Hij droogt je lippen heel erg uit. Zonde!



Beoordeling

Duur is hij wel, maar de lipstick maakt de prijs ook weer goed. Het is een fijne lipstick. Ik vind het echt onwijs jammer dat hij mijn lippen uitdroogt, maar ik weet niet of dit bij iedereen zo is. Zo zie je ook maar; duur betekent niet altijd topkwaliteit! Of ik hierna dezelfde zal kopen, weet ik nog niet. Ik moet nog even aan het idee van lipsticks wennen. Misschien probeer ik hierna wel weer een goedkopere variant uit.



Wat is jouw lievelingslipstick?

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen