Zoeken in deze blog

zaterdag 29 september 2012

Review; Urban Decay Lip Love Honey Infused Therapy

Toen ik laatst wat rondsnuffelde bij Sephora, viel mijn oog op dit product. Een verzorgende lipgloss, op basis van honing. Omdat hij in de uitverkoop was, nam ik hem mee. Ik was heel benieuwd naar dit product, en terecht. Vandaag een review over een product van Urban Decay: Lip Love Honey Infused Lip Therapy Lipgloss.










Verpakking

Ik vind de tube er heel mooi uit zien, met gouden accenten. Heel classy, en het past mooi bij de verschillende kleuren die er verkrijgbaar zijn.

Prijs - 18,80.

Ik vind dit iets prijzig voor een lipgloss die ik ging uitproberen - maar ik kocht hem in de uitverkoop voor de helft van de prijs, 9,40 dus. 

Kleur

Ik kocht deze lipstick in de kleur drizzle, met een hele zachte, bijna-niet-te-zien nuderoze tint. Ik vind de kleur tegenvallen want in deze kleur kun je hem niet zo goed zien. Hij is zo goed als doorzichtig.


Ik heb de tint helemaal rechts. De kleuren van rechts naar links; Failbait, Taunt, Lolita, Stung, Drizzle.
Wat belooft het?

Dit product belooft je lippen zacht en vol te maken. Het is een lipgloss waarvan je verwacht dat hij plakkerig aan voelt, maar Urban Decay belooft van niet.

Textuur 

Het is een lipgloss gemaakt van honing, natuurlijke olieen en collageen-inbrengend vitamine C. Door de honing zou je verwachten dat hij kan plakken, en dat doet hij ook. Ongeveer na tien minuten is hij ingetrokken en voelt hij als een gewone lippenbalsem aan. Het duurt dus eventjes voordat hij goed ingetrokken is. 

Geur

De lipgloss heeft een typische geur die ik niet zo goed kan plaatsen. Het ruikt naar honing, maar niet zo zoet, en ook een beetje naar olie. Een vrij sterke geur die je duidelijk ruikt als je het product aanbrengt. Je moet er van houden.



Pluspunten





  • Hij verzorgt je lippen heel fijn, je lippen worden er inderdaad zacht en vol van.
  • Hij blijft lang zitten, je hoeft hem maar een keer aan te brengen, aan het einde van de dag zit hij er nog.
Minpunten


  • Hij is plakkerig.
  • De lipgloss moet intrekken, en dat kost tijd.
  • Hij geeft weinig tot geen kleur af.

Beoordeling

Een fijne lipgloss, en als je op zoek bent naar een verzorgende, glimmende lipgloss zou ik deze aanraden. Omdat het product best plakkerig is, zou ik hem voor de prijs laten liggen, want ik vind hem nog best prijzig. Het is een product waarvan ik zeker weet dat er ook een budgetversie van in de winkel ligt, en voor het geld dat je aan deze lipgloss besteed kun je daar drie van kopen.



Wat is jouw favoriete lipgloss?

Liefs,

Eva

2 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad vrij prijzig, maar de verpakking is gorgeous, wat een luxegevoel! Ik gebruik zelf geen lipgloss, houd er niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er heel mooi uit! I love Urban Decay!

    BeantwoordenVerwijderen