Zoeken in deze blog

maandag 3 september 2012

Tag: 25 Questions

Ik vind het de laatste tijd superleuk om tags te doen en te lezen. Jullie weten -misschien- relatief weinig van mij en door middel van een tag is het leuk om dingen van mij te weten te komen. Ik heb deze keer 25 willekeurige vragen beantwoord, ik hoop dat jullie 'm leuk vinden. Veel plezier!

1. Heb je huisdieren? Huisdieren? Ik heb een dierentuin. Ik heb twee honden, een labrador en een malteserpup, en een kat. 
2. Noem 3 dingen die op dit moment dicht bij je zijn La Parisienne (de stijlbijbel der stijlboeken), mijn tas en mijn geruite pjyamabroek.
3. Hoe is het weer nu? Donker en het was koud vandaag. Wel droog, thank God. 

4. Rij je? En heb je wel eens een ongeluk gehad? Ik rij op mijn fiets! Nee, ik ben stiekem altijd heel voorzichtig; ik pas wel op. Straks ga ik dood en dan heb ik mijn bucketlist nog niet afgerond. Ik wil nog heeeel veel dingen doen. Zoals mijn eerste Chanel-aankoop doen, een wereldreis maken en een inloopkast hebben. 
5. Hoelaat was je vanmorgen wakker? Zeven uur. Ik probeer mijn verstrooide vakantieritme weer enigzins op orde te brengen. Maar of dat lukt?
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? Net, ongeveer 5 minuten geleden.
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Little Miss Sunshine. Een echte feelgood-movie.
8. Wat staat er in het laatste smsje dat je hebt verstuurd? Een sms naar mijn beste vriendin om te vertellen dat ik bij haar in de klas zit, waar ik heel blij om was. 
9. Wat is je ringtone? Manamana van The Muppets. Zo fout dat het leuk wordt. One of my guilty pleasures..

10. Ben je wel eens in een ander land geweest? Ja. Ik ben in België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Engeland, GriekenlandTsjechië en Kroatië geweest. Nog niet zo veel, maar ik vind reizen heel leuk en ik loop nog maar 15 jaar rond op deze aardbol. Ik zou graag nog een heleboel verre reizen maken. 
11. Houd je van sushi? Nee. Ik vind het echt heel erg vies. Waarschijnlijk zakt je mond open van verbazing maar het is echt zo.
12. Waar doe je je boodschappen? Yuuhh, Jumbo! Daar hebben ze echt alles.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen? Ja, maar geen zware slaappillen. Eerder van die melatonine tabletjes die de melatonine-aanmaak in je lichaam versterken.
14. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Een broertje van 13 en een zusje van 9. 
15. Heb je een computer of laptop? Een laptop, een Dell. Het is een sloom oud rotding maar hij werkt.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag? In december vier ik mijn Sweet Sixteen, hurray! 
17. draag je een bril of lenzen? Nee! Ik heb goede ogen van mezelf, en daar ben ik blij mee.
18. Verf je je haar? Nee, en nog nooit gedaan. Zoals je vast niet ontgaan zal zijn ben ik heel erg blond van mezelf, en ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik het niet meer terugkrijg als ik het verf. Mocht ik het toch verven dan zou ik heel benieuwd zijn hoe ik door het leven zou gaan als red head of brunette. Dip-dye'ing lijkt me ook heel gaaf trouwens.




19. Wat ben je van plan om vandaag te gaan doen? De dag is al voorbij! Morgen ga ik kaften (bleeeeeeughh, ik haat het met een passie) met mijn drie beste vriendinnetjes.
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Pff, wat een persoonlijke vraag. Ik weet niet of ik hier wel antwoord op wil geven. Vanochtend, omdat ik mezelf in m'n oog prikte met een mascaraborsteltje. Maar dat telt vast niet.
21. Wat is je favoriete pizza beleg? Ik eet geen vlees, dus dat sowieso niet. Ik vind pizza met mozzerella, pesto en verse tomaat erop wel lekker. Yum!
22. Eet je liever een hamburger of een cheese burger? Een groenteburger! Ik eet geen vlees. En diervriendelijk vlees bestaat niet. 
23. Heb je wel eens nacht doorgehaald? Ja, en nooit meer! Ik heb die hele dag in een soort waas geleefd, en ik weet niet eens meer wat ik toen verder nog gedaan heb. Eva + geen slaap = een no-go.
24. Wat is de kleur van je ogen? Meestal donkerblauw, maar dat hangt een beetje van het licht af. Soms lijken mijn ogen felgroen, dan weer helblauw en soms diepgrijs. Ik heb van alles een beetje.
25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola? Zeker weten. Als ik moet kiezen, ga ik toch voor Coca Cola. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten