Zoeken in deze blog

dinsdag 11 september 2012

Tag; van 10 tot 1


Ik doe de laatste tijd veel tags, en ik vond ook deze. Een superleuke, persoonlijke tag. Het idee is dat je van 10 tot 1 aftelt en dat je bij elke vraag het precieze aantal dingen noemt. Veel leesplezier!




10 Dingen over mij


Ik was vroeger bang voor Karbonkel uit het programma 'Ik Mik Loreland' van schooltv // ik praat overstaanbaar in mijn slaap // Ik ben gek op fashion items met studs erop // Mijn lievelingsboek is Fluister van Maggie Stiefvater // Als ik moest kiezen tussen the Rolling Stones en The Beatles, koos ik The Beatles // Ik heb maat 38 als het op schoenen aankomt // Ik heb wagenziekte // Ik vind het irritant als mensen teveel gebruik maken van uitroeptekens // Ik vind vaak dingen grappig die andere mensen niet grappig vinden // Ik heb geen blindedarm meer.

Dingen die ik leuk vind
Indierock muziek // Johnny Depp // Als je mij accepteert zoals ik ben // Lachen tot ik huil // Complimentjes // Nieuwe mensen ontmoeten // Winkelen // Eten dat te veel suiker bevat // Babydieren


Dingen die ik niet leuk vind
Vroeg opstaan // zielige foto's // Fristi // Ruzie // Mensen die heel langzaam voor je lopen // Zo ziek zijn dat ik alleen maar kan slapen // Onrecht // Neppe vrienden

Plekken waar ik graag ben
Londen // Thuis // Het strand // Bij mijn familie // Buiten // In een grote stad // Een concert van een band/artiest waar ik van hou

 manieren om mijn hart te winnen
Voor me zingen // Iets liefs en persoonlijks voor me maken als cadeautje // Laten merken dat je me waardeert // Me respecteren // Er voor me zijn //Moeite voor me doen

Plekken waar ik nog heen wil
Oceaniƫ // Aziƫ // Afrika // Amerika // Antartica

4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan
Carlijn // Make-up // Mijn ouders // Muziek 

Van mijn lievelingsliedjes
Fix You //America //Six Degrees Of Seperation


2 Wensen
Dat ik aan het einde van mijn leven kan zeggen dat ik alles gedaan heb wat ik wilde // Een inloopkast

Laatste woord
Leef.


Wat vonden jullie van deze tag? Laat het achter in een reactie!

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen