Zoeken in deze blog

dinsdag 18 september 2012

Tattoo inspiratie #1

Tatoeages. Iedereen heeft er wel een mening over. De een vindt ze prachtig, de andere vindt het verminking van je lichaam. Ik moet toegeven dat het me de laatste tijd wel heel erg aantrekt, ook al zou ik zelf niet snel een tattoo nemen. Dus bij deze, laat ik wat inspiratie zien in de vorm van tattoos! Veel plezier!





 De tattoo hierboven vind ik heel mooi. Ik vind het zinnetje geweldig en de plek ook mooi. Je kan hem makkelijk verbergen en je kijkt er zelf niet tegenaan.




Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, heb ik echt iets met vogels. Ze staan voor vrijheid en ik vind ook deze tatoeage heel erg mooi.


Een hartje staat voor de liefde. Liefde om je heen, de liefde die je voor je vrienden en familie hebt. Ik zou alleen zelf het hartje zwart laten, of gewoon niet inkleuren.


Deze staat voor mij over het loslaten van situaties en vrij zijn.


'When your life flashes before your eyes when you die, make sure it'll be worth watching'


Dit is een tattoo die ik zelf zou kunnen hebben. Ik hou van mijn ouders en het is heel speciaal als je een speciale boodschap van hen in hun handschrift altijd bij je kan dragen.


Jezelf creeeren en ontdekken is heel belangrijk en maakt jou de persoon die je bent.


Dit ankertje staat voor hoop en vind ik ook gewoon een heel mooi symbool.


Be the change you want to see in the world. Oftewel; als je wilt dat er iets verandert, begin bij jezelf.


Nare dingen gebeuren, dat hoort bij het leven. Maar ieder ding, hoe groot of klein ook, zal voorbij gaan en helen met de tijd. Zelfs dit.




Vogeltjes.


En nog een,


En nog meer.


Laat het zijn. Ook vind ik the Beatles heel vet.

Lief.

Ik vind tattoos heel mooi, ook al zou ik er zelf niet snel eentje nemen. Een tattoo is wel iets permanents, en je moet er de rest van je leven tegenaan kijken. 
Ook is het iets heel persoonlijks en iets van jezelf, en je zal er wel op aangekeken worden. Als ik eventueel toch nog van gedachten zou veranderen, dan zou ik het na mijn 21e doen. En dan zou ik iets heel kleins nemen, met toch veel betekenis.

Heb jij een tattoo, of zou je er een willen? Wat voor een, en waar?

Liefs,

Eva



1 opmerking:

  1. De vogel tatoo's zijn allemaal erg mooi! Ze symboliseren vaak vrijheid; beautiful <3 Het kleine hartje in de nek vind ik ook heel lief staan ^^ Zelf ben ik geen tattoo-mens, maar kleine tattoo's vind ik het mooist :D

    BeantwoordenVerwijderen