Zoeken in deze blog

zaterdag 6 oktober 2012

10x | Waarom de herfst/ het najaar wel leuk is

Het is weer zover, buiten is het donker, grauw en koud. De dagen worden heel erg snel korter en ook ik ben niet uit mijn bed te branden 's ochtends, gewoon omdat het zo verschrikkelijk donker en koud is! Bah. Gelukkig brengt de herfst ons ook heel erg veel fijne dingen. Ik zet ze voor jullie op een rijtje, gewoon zomaar, omdat de herfst leuk is!





Truien

Het najaar is inmiddels begonnen en de truien liggen alweer in de winkels. Yay! Truien zijn heerlijk voor die koude dagen dat je eigenlijk niet uit je bed wil komen, en dat je je lekker in je trui kunt verstoppen. Truien zijn ook heel fijn voor layering en outfits creeën, kom maar op met die kou!

Kaarsjes


Omdat het ook steeds weer donkerder wordt, mogen de kaarsjes ook weer tevoorschijn gehaald worden! Ik vind kaarsen altijd heel erg gezellig staan, vooral wanneer het buiten koud en donker is. Het geeft toch wel een beetje een gezellige sfeer als je s' avonds naar buiten kijkt. 


Badderen

Niets is fijner dan uit de kou thuiskomen en lekker een bad nemen, met bijvoorbeeld de producten van Lush en The Bodyshop, die in het najaar altijd nieuwe collecties hebben. Een bad ontspant en warmt je op in no time! 



Girls night!

Een koude avond is het perfecte excuus om een groep meiden uit te nodigen en een gezellig meidenavondje in te plannen. Met leuke films, gezelligheid en make-up wordt het een gezellig avondje.



Pretty Colours

Wat ik altijd zo leuk vind aan de herfst zijn de herfstkleuren. Als de bladeren echt beginnen te vallen, komen de mooiste kleuren tevoorschijn; oranje, bruin, rood, geel etc. Ik hou over het algemeen niet zo van de herfst, vanwege de regen en kou. Maar ik vind het wel heel erg mooi als de herfstkleuren weer tevoorschijn komen.

Warme dranken

Niets is zo fijn als uit de kou thuis komen, en dan lekker opwarmen met een kopje thee, koffie of warme chocolademelk. In de winter is dat nog veel fijner dan in de andere seizoenen, omdat je er gewoon simpelweg meer van geniet.

Gezellig
Misschien ligt het aan mij, maar in de winter vind ik altijd dat de sfeer binnen veel gezelliger is dan in de zomer.

Films kijken op de bank

De komkommertijd is weer voorbij, en nieuwe series en nieuwe films komen op televisie. Soms is een avondje bankhangen ook heel fijn.



Nagels
Nu dat de zomer voorbij is, mogen we prachtig bordeauxrood, grijs en bruine crèmekleuren op onze nagels! Jippie! Nu is het natuurlijk zo dat je die kleuren in de zomer ook op je nagels kunt dragen, maar in de zomer draag ik liever felle kleuren, en in het najaar meer donkere crèmekleuren.

Kerst, Sinterklaas en Oud& Nieuw

De pepernoten zijn alweer in de winkels gespot! Het is oktober! Sinterklaas is nog heel erg ver weg en toch liggen de meeste sinterklaas- en kerstspullen alweer in de winkels. Ik vind Sinterklaas en kerst altijd heel erg leuke feestdagen en de sfeer vind ik al helemaal heel erg gezellig. Met kerst is het ook nog eens leuk om te combineren met verschillende make-upjes en looks. 



Ben jij blij dat de herfst weer is begonnen?

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen