Zoeken in deze blog

vrijdag 2 november 2012

Besteld | H&M

Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd aan online-shop-junkie. H&M, Pull and Bear en Forever21 zijn vooral favorieten. Ik bestelde bij de H&M een paar dingen, (I plead guilty, het spijt me, portomonnee). Nieuwsgierig naar mijn bestelling? Kijk mee..








Dit galaxy rokje. Ik wil al heel lang een galaxy item, en nu krijg ik er een :D


Good old maillot. Warm genoeg voor de herst en leuk voor onder een rokje. 




En dit rokje


En elke keer neem ik me voor iets warms voor de herfst te bestellen, haha, leuk geprobeerd Eva. Mission failed. 

Hou jij ook zo veel van online shoppen?

Liefs,

Eva

ps; mocht je nog iets bij de H&M willen bestellen, 1304, 9910 en 0186 geven je korting, scheelde mij heel veel, hihi. 

12 opmerkingen:

  1. Erg leuke kledingstukken die je hebt besteld! Ik doe niet aan online shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rokje had ik ook besteld en ik heb 'm nu binnen maar hij is te klein! :( Dus ik ga 'm ruilen in de winkel en dan een grotere maat kopen/bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, welke maat had je besteld? Misschien moet ik 'm dan ook opnieuw bestellen.

      Verwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht. Ik vind het ook steeds leuker om online te shoppen. Ik had een bestelling klaar staan bij Forever 21, maar ik kon nog niet betalen omdat het de eerste keer was dat ik mijn Paypal-account gebruikte. Dus nou moet ik wachten tot het geld op mijn Paypal-rekening is gestort en dan hopen dat die items er nog zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Story of my life.. Ik ken het probleem, vooral met Asos en Forever21.. Ik hoop dat je spulletjes er nog zijn!

      Verwijderen
  4. Leuke dingen heb je besteld! Vooral het laatste rokje vind ik mooi! Enne je maillot is iets van een warm item toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat rokje zou ik ook bijna bestellen, vind hem prachtig en ben benieuwd hoe die je staat! Leuke bestelling meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je laatste rokje vind ik heel leuk. Binnenkort ff in de winkel spieken.
    Liefs, renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen heb je besteld! Dat galaxy rokje is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen