Zoeken in deze blog

woensdag 31 oktober 2012

De leukste & grappigste Halloween-kostuums

Halloween is vandaag! Dit is de dag, dat alle doden weer tot leven komen. Leuk, en een beetje eng ook. Jammer is het dat we het eigenlijk niet echt vieren, het is en blijft een Amerikaanse feestdag. Het allerleukste van Halloween zijn nog wel de kostuums, die ik altijd superleuk vind om te zien. Ik laat jullie de meest enge, leukste, origineelste en grappigste Halloween-kostuums zien!

Hierboven zie je zombie-sneeuwwitje.


Black Swan uit de film!


Zombie-roodkapje! Creepy!


Heel erg grappig; dit meisje heeft zich verkleed als Waldo die je nooit kan vinden op de plaatjes!


Alice uit Alice in Wonderland!


Want a bite?


Haha, the Care Bears! Wie kent dit nog?


Half man, half vrouw. Origineel en goed uitgevoerd!


Voor wie de film Nightmare On Elm Street kent deze personage wel; Freddy Krueger.


Waauw, creepy! Een life-size porseleinen pop. 


Tinkerbell!


Niet heel eng, maar wel gaaf!


Zombies' night!


Belle uit Belle & Het Beest.


Cruella De Vil, uit de film 101 Dalmatiërs!


Indrukwekkend eng!


Vampires suck!


Fashion Zombie, heel erg knap gedaan!


Edward Scissorhands!

Door al die kostuums vind ik alleen nog jammerder dat we geen Halloween vieren. Als ik verkleed naar een Halloween zou gaan, zou ik gaan als een zombie-engel met bloed ofzo! Of als een lifesize doll, lijkt me ook heel gaaf! 

Als je Halloween zou vieren (misschien doe je dat wel) als wat/wie zou je dan verkleed gaan?

Liefs,

Eva

9 opmerkingen:

  1. Super leuk artikel en mooie plaatjes! Naja sommige zijn wel een beetje eng hihi. :p Ik vind de zombie roodkapje echt heel mooi gemaakt. Ik ga niks doen met halloween, want dat heb ik nog nooit gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha sommige zijn echt geweldig! vind zombieroodkapje wel echt de leukste! en wallie/waldo prachtig, dat boek heb ik. dat deed ik vroeger altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kostuums, daar hebben ze allemaal erg hun best voor gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kostuums! Ik denk dat ik als piraat verkleed zou gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kostuums. Ik had er al veel voorbij zien komen op lookbook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn allemaal supergaaf, ook leuk voor carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kostuums! Die porseleinen pop is nieuw voor mij, erg leuk idee. Jammer hé dat Halloween hier niet zo leeft. Zelf heb ik een heel mooi mummy pak (gevonden op SA wear). Deze doe ik soms ook gewoon met carnaval aan, krijg er altijd veel leuke reacties op!

    BeantwoordenVerwijderen