Zoeken in deze blog

donderdag 25 oktober 2012

EOTD | Eerste look met het Urban Decay Naked Palette

Heya girls! Een tijdje geleden schreef ik dat ik mijn Urban Decay Palette eindelijk had. Ik ben gaan experimenteren met de verschillende kleurtjes en ik heb een look gecreĆ«erd. De look is shimmery, maar casual genoeg om overdag te dragen. Klik op lees meer om meer van de look te zien!








De gouden glitters onder mijn oog zijn geen fall-out, maar highlighter.




Virgin zit op mijn wenkbrauwbot en binnenste ooghoek als highlighter
Sin zit op mijn bewegend ooglid
Smog zit in mijn crease
Naked zit boven mijn crease
Creep zit een beetje onder mijn onderste wimperrand (1/3 ervan, heel subtiel)




Producten gebruikt;

Face
Essence Fix & Matte
Sephora mineralizing powder 
Catrice Eyebrow Pencil
Catrice Prime&Fine Highlighting Powder 020 Fairy Dust
Bourjois Blush 034 Rose d'Or

Eyes
Urban Decay Eyeshadow Potion
Maxfactor Masterpiece mascara
GOSH Wondervolume mascara
Bovengenoemde kleuren uit het Naked Palette van Urban Decay
Sephora High Precision Eyeliner

Lips
H&M Vanilla Lip Balm

Wat vind jij van deze look? Zou je 'm zelf dragen?

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten