Zoeken in deze blog

maandag 1 oktober 2012

Geshopt | Sephora Shoplog

Zoals jullie waarschijnlijk wel wisten ben ik woensdag naar de Sephora geweest om wat nieuwe producten te kopen. Dit omdat de Sephora nu een 3-producten-voor-10-euro actie heeft vanwege het prijzencircus, waar ik al eerder een artikel over schreef. Ik ging woensdag meteen op een shopping spree en ik laat jullie door middel van dit artikel zien wat ik heb gekocht.




Ik heb in totaal acht producten gekocht, waarvan het totaal samen kwam tot een bedrag van 30 euro. Sommigen van jullie zullen dit wel veel vinden voor make-up, maar als je uitrekent hoeveel je bespaart is dat het ook dubbel en dwars waard.

Ik ga in dit artikel niet alle artikelen uitgebreid beschrijven, want er komt nog een In de mix artikel waarin ik alle producten review in een of twee delen. 

Ik zal nu jullie de producten een voor een laten zien. 


1. Sephora Highlighting Compact Powder in de kleur rose (normaal 14,10)







Ik vind dit een fijne highlighter. Hij heeft fijne glitters, die misschien wel een beetje heftig zijn voor overdag.

2. Sephora High Precision Eyeliner in de kleur 01 (normaal 8,25)






One love. Hij heeft een heel mooi dun kwastje waarmee aanbrengen perfect kan. 

3. Sephora Lash Stretcher Maximum Extension Mascara (18,50)






Deze mascara is heel fijn en ziet er heel natuurlijk uit op je wimpers.

4 Sephora Duo Eyeshadow in de kleuren Natural Brown N 08 (12,00)





Met deze twee kleuren kan je een mooie, naturelle look maken voor overdag.

5 Sephora Mineral Compact Powder Foundation in tint R20 (normaal 13,50)









Een superfijne poeder, en hij dekt prima. Het sponsje is heel zacht en fijn om mee te werken.

6  Sephora Rouge Lipstick in de kleur Rendez-Vous (normaal 10,90)




Een lipstick die heel erg creamy is! De kleur is soms best heftig.

7 Sephora Mattifying Compact Powder in R15 Cool Porcelain (normaal 11,00)






Een poeder dat een mooie natural glow geeft, maar iets minder goed dekt.

8 Sephora Hydrating Powder Blush in de kleur Romantic Rose N 10 (normaal 12,80)





Een blush die roze is dan roze, precies een waar ik naar op zoek was. En dit was de laatste die er was, op de VIP-avond/Openingsavond nog wel! Lucky me.

Zoals je kunt lezen, heb ik in totaal (101,05 - 30) 71,05 euro bespaard. Wow, mission accomplished!

Zien jullie de spulletjes die ik geshopt heb liever zo in een artikel of in een video? Laat het me weten!

Liefs,

Eva

1 opmerking:

  1. Mooie aankoopjes. Sephora is een heerlijk merk.
    XX, Mybrowneyedlook.com

    BeantwoordenVerwijderen