Zoeken in deze blog

zaterdag 20 oktober 2012

Inspiratie | Ooglooks

De laatste tijd vind ik het heel erg leuk om met (oog)make-up te experimenteren. Ik vind het ook heel erg leuk om te zien hoe anderen deze ooglooks maken, om te zien er om er van te leren. Vandaag dus even een post over mooie ooglooks, voor inspiratie. 







Disclaimer; De ooglooks zijn in geen enkele manier van mij. Ik gebruik deze voor geen andere doelen dan inspiratie opdoen. De eigenaresse van de foto staat altijd onder de foto met een link.


























Ik denk dat het wel duidelijk is waar ik van hou qua ooglooks. Ik vind bruin altijd heel erg mooi, omdat je het bij een felle lipkleur kan dragen of een heftige blush. Ook hou ik van brons en goudtinten. Omdat mijn huid heel wit is, staan ooglooks met kleur mij niet zo heel mooi. Daarom ga ik vaker voor bruine, aardse tinten. Dat is denk ik wel duidelijk uit de foto's, hihi. 

Wat vind jij mooier, een naturelle ooglook of een met veel kleur? Laat het achter in een reactie!

Liefs,

Eva

4 opmerkingen:

  1. Super leuk om te zien, ik kende een paar maar de rest niet! Trouwens, ik doe ook tto! Leuke blog, ik volg je xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, leuk! In welke stad ga je naar school?

      Verwijderen
  2. De eerste vind ik heel gaaf, maar zij heeft sowieso gorgeous ooglooks <3

    BeantwoordenVerwijderen