Zoeken in deze blog

woensdag 10 oktober 2012

MAC Marilyn Monroe Collectie - Mijn favorieten

6 oktober kwam MAC met een nieuwe collectie; de Marilyn Monroe collectie. Marilyn Monroe is een modeicoon uit de 20e eeuw, die bekend stond om haar pracht en vrouwelijkheid. En nu is er een Marilyn Monroe lijn van MAC, en in dit artikel laat ik jullie de prachtige producten zien uit deze mooie collectie.




De collectie bestaat uit oogschaduws, blushes, mascara, highlighters, dazzling powders, nagellak, eyeliners, wenkbrauwpotloden, oogpotloden en lipliners. Heel wat dus. 
Ik heb ervoor gekozen om alleen mijn favorieten te laten zien, omdat er al heel wat artikelen over de collectie zijn geschreven. Voor de hele collectie kan je kijken op de website van MAC

Grote oogschaduws EUR 21,00



Lipstick EUR 19,50


Highlighter EUR 28,00


Blush EUR 22,00


Eyeliner EUR 19,00


Nagellakjes EUR 13,50






Ik vind de verpakking heel erg mooi, vooral omdat de foto niet zo bekend is. Het is wel gewoon een sticker, dus ik had het mooier gevonden als ze gewoon een design hadden gemaakt voor de collectie. Dat had het namelijk net iets specialer gemaakt. 

De producten zijn te koop vanaf 6 oktober, en het is een limited-edition collectie. Dat betekent dat het te koop is zolang de voorraad strekt. Als je er iets van wil kopen, grijp dan snel je kans! 

Wat vind jij van deze collectie, en welke producten staan er op jouw wishlist?

Liefs,

Eva

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke blog, vind je header erg vet! wil je elkaar volgen?xx

    BeantwoordenVerwijderen