Zoeken in deze blog

vrijdag 19 oktober 2012

Mijn sieraden stash

De laatste tijd ben ik steeds meer sieraden gaan kopen en dragen. Ik hou van kettingkjes, armbanden en schattige ringen. Diamonds are a girls best friend, right? Het werd dus ook hoog tijd om jullie mijn sieraden stash te laten zien. Kijk je mee in mijn collectie van sieraden?


Hierboven kun je doosjes zien waarin ik de meeste van mijn sieraden bewaar.



Opruimen? Wat is dat?


Hier kun je mijn armbanden zien.


Hier nog een close-up.


Mijn kettingen!


Mijn oorbellen bewaar ik hierop.


Hier is een close-up van mijn oorbellen.


Ik heb niet zo veel ringen, ik heb een ring altijd om en meerdere tegelijk vind ik niet zo mooi staan. Het kruisje is een haarclip.

Hoe ziet jouw sieradenstash eruit?

Liefs,

Eva

1 opmerking:

  1. Leuke sieraden heb je! Ik bewaar ze in een speciale sieradenkast van de Xenos :)

    BeantwoordenVerwijderen