Zoeken in deze blog

woensdag 17 oktober 2012

Mijn wishlist

De laatste tijd zie ik heel veel dingen die ik wil hebben. Kleding, make-up, luchtjes.. Soms vind ik het heel moeilijk om te sparen, maar nu moet ik sparen van mezelf. Ik geef de laatste tijd een beetje te veel uit (oeps, hihi) en ik wil wel wat geld op mijn rekening hebben staan voor als ik iets 'groots' wil kopen (een kaartje voor Lowlands bijvoorbeeld). In dit artikel laat ik wat spulletjes zien die op dit moment bovenaan mijn wishlist staan. Enjoy!




Abonnement op de Glossybox
Als eerste- ik vind de Glossybox echt een geniaal concept. Je betaalt 15 euro per maand, en elke maand krijg je een pakketje met 5 producten van grote/dure merken. Je bespaart hier heel veel mee, en het is altijd ook leuk om nieuwe producten uit te proberen! Het is ook superhandig om hiermee reviews en artikelen te schrijven voor jullie.

Hugo Boss - Nuit
Een tijdje geleden schreef ik hier een artikel over, en nog steeds ben ik steil achterover geslagen van dit heerlijke parfum. Ik kan niet wachten tot ik deze in huis heb! Helaas is dit parfum wel heel erg duur, en kan ik het dus maar beter cadeau vragen. 

Kwastenset Zoeva
Ik heb nu heel erg veel verschillende kwasten, die variƫren in kwaliteit. Investeren in duurdere kwasten is belangrijk, maar het gaat zo langzaam.. Over de Zoeva kwasten set hoor ik veel goeds, en ik heb veel goede reviews gezien. Het lijkt mij heel erg handig een kwastenset te hebben waarin alle kwasten goed en hetzelfde zijn.


Een paspop
Ja, dit spreekt voor zich. En dan een van stof, dus alleen maar het 'lijf' zeg maar. Zo'n paspop is ontzettend handig voor als ik kleding wil combineren of setjes wil klaarleggen voor de volgende dag. 

Too Faced Natural Eye Palette
Oh jongens, als ik toch een wens mocht doen.. Dan zou ik dit palette wensen. Elke keer als ik naar de Sephora ga, moet ik er even naar staren. De kleuren zijn prachtig en matchen perfect, ik zou hier echt een mooie look mee kunnen maken. Alleen voor 36 euro, vind ik het wel veel.. Nog maar even doorsparen dus.


Moleskine Style Journal
Moleskine staat bekend om zijn professionele, prachtige boekjes en agenda's.. Zo ook deze Style Journal. Zoals de naam al zegt, is het een soort van logboek waarin je je outfits kan opschrijven. Ook staan er handige feitjes in over labels en maten uit verschillende landen, heel handig dus. Welke fashionista wil deze nou niet?

Booties met studs
Ik wil heel graag laarsjes voor de winter, toen ik deze met studs zag. Ik werd meteen verliefd. Ze zijn van echt leer, en dus ook 120 euro.. Maar ik moet en zal ze hebben!

Wat staat er op dit moment bovenaan jouw wishlist?

Liefs,

Eva

7 opmerkingen:

  1. Ik wil ook nog een kwastenset van Zoeva, het lijken mij zulke fijne kwasten! Een paspop heb ik al, staat leuk op je kamer. Het too faced natural palette is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen. Die paspop is altijd handig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik wil ook een glossy box haha.
    liefsss.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paspop en boots met studs wil ik ook graag! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke wishlist! Die boots met studs vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen