Zoeken in deze blog

zaterdag 27 oktober 2012

Music of the Moment #2

Overal luister ik muziek. Op school, de fiets, thuis, everywhere! Ik heb dan ook altijd oortjes bij me. In deze blogpost laat ik de muziek horen waarn ik veel naar luster. Put your headphones on en prepare for sum lovely songs!






Op het moment verandert mijn muzieksmaak echt om de week. Het ene moment snak ik naar indierock, het andere moment verlang ik naar dubstep. Elke week is het dus anders, enjoy!


One More Night - Maroon 5. Ik ben een echte Maroon 5-lover en ik hou van hun nieuwe album. Ook de clip hiervan vind ik heel erg schattig, Adam Levine en zn kindje <3


Hello - Karmin. Een lekker catchy nummer dat zorgt voor instant happiness. 


Prima Donna - Marina & The Diamonds, Liefde <3


Can't Hold Us - Macklemore. Een heel lekker nummer voor op de fiets. Ik word er dan ook altijd heel erg vrolijk van als ik weer eens een ochtendhumeur heb :')


Holland Road - Mumford and Sons. Sinds een tijdje heb ik Mumford & Sons ontdekt, en dit is een van mijn favoriete nummers. Andere zijn Little Lion Man en The Cave.


Let Her Go - Passenger. Een heerlijk herfstnummer, vooral als het buiten heel erg koud is en binnen gezellig. De tekst vind ik ook heel erg mooi. 

Welk nummer draai jij op dit moment non-stop?

Liefs,

Eva

7 opmerkingen:

  1. Marina & the diamonds en Maroon 5 zijn idd heel leuk! Wist je al dat Maroon 5 in Nederland komt volgend jaar? De kaartjes zijn al te koop! XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, dat weet ik! Bedankt voor het zeggen (: ik moet alleen even wat geld sparen, want ik ga in de zomer naar Lowlands, en dat is helaas heel erg duur :c toch bedankt!

      Verwijderen
  2. Jaa Prima Donna is leuk! Karmin kende ik nog niet, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha vet toevallig dat ik hier ook een post van heb gemaakt vandaag, met ook Macklemore erin :P Karmin vink ik ook heel erg nice, net als Maroon 5 en Mumford & Sons (haha eigenlijk alles dus :P ) En dat laatste nummer zag ik laatst ook op het internet maar was 'm alweer vergeten, thanks for reminding me! Wat een mooi nummer!

    BeantwoordenVerwijderen