Zoeken in deze blog

dinsdag 23 oktober 2012

New In | Urban Decay Naked Palette + swatches

Ik heb 'm eindelijk.. Het Urban Decay Naked Palette. Ik weet het, de tweede is er al, maar na lang twijfelen heb ik toch voor nummer een gekozen. De kwast en de primer die erbij zaten kwamen goed uit. In deze post laat ik jullie de prachtige kleurtjes zien - en de swatches natuurlijk. Let's go!











Ik kreeg deze oogschaduw basis erbij.


En deze kwast. Ik ben er heel tevreden over, hij werkt fijn.




Virgin, Sin, Naked en Sidecar
Buck, Half Baked, Smog en Darkhorse

Toasted, Hustle, Creep en Gunmetal.



 Ik kocht het palette voor 38,50 bij Sephora. Duur denk je misschien, maar teruggerekend is dit 3,21 per oogschaduws, in twaalf mooie kleuren. Het was het waard, hihi.

 Wat vind jij van dit palette? Heb jij 'm ook?

Liefs,

Eva

12 opmerkingen:

  1. wauw een prachtige kleuren! Ik heb het tweede palette maar de eerste is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige palette zeg! Zeker mooie kleurtjes om nu in de herfst te gebruiken. Ik wil graag ook nog eens een Naked palette aan mn stash willen toevoegen.
    Je hebt een mooie blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik zou het zeker doen, ik ben er zo blij mee!

      Verwijderen
  3. Wauw, wat tof dat je hem hebt, hij is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is die mooi! Wat heb jij trouwens een leuke blog, ben je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook snel eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Dankjewel, ik ga zeker een kijkje nemen!

      Verwijderen
  5. Aaahw ik wil hem zoo graag, maar hij is zoo duur :(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het, maar hij is heel erg fijn, zeker waard!

      Verwijderen
  6. Superleuk! Over je reactie, haha, dat artikel is van een jaar geleden ;) Nu zien mn looks er wel anders uit, haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede keuze heb je gemaakt! 't is het geld echt waard! Ik ben nu na een jaar nog steeds super blij met mn naked palette. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great blog, i'm really glad i found it :)

    want to follow each other? :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oo hij ziet er goed uit! en je look die je er mee hebt gemaakt is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen