Zoeken in deze blog

woensdag 24 oktober 2012

Review | Drs. Hans Schreuder HPO Refreshing Cream

Shoppen, shoppen en nog eens shoppen. Dat is een van onze meest favoriete bezigheden. Als shoppen toch een sport zou zijn.. Dan zou ik inmiddels heel wat gouden medailles in mijn kamer hebben hangen. Ook al is shoppen nog zo leuk, je kan er wel flink moe van worden. Gelukkig is daar nu een middeltje voor; De crème van Drs. Hans Schreuder. Hij belooft je benen zo weer op te kwikken zodat jij weer energiek bent. Is dat echt zo? Ik testte hem voor jullie. 






Verpakking
Wit en groen. Het ziet er wel natuurlijk uit, en vrolijk, maar ook weer niet zo dat het er goedkoop uitziet. 



Prijs - 29,50 voor 100 ml.
Dat is best duur, maar je kan het wel veel gebruiken. 

Geur
De geur van deze crème is iets waar ik mijn vinger niet goed op kan leggen. Het heeft een hele sterke geur. Het ruikt naar sterke groene thee en de apotheek.

Swatch






Textuur
De crème is gelukkig niet zo dik als de meeste lichaamscrèmes  Hij is net zo dik als een bodylotion en smeert fijn in. Hij voelt heel verfrissend aan op je huid (zelfs een beetje koud).



Wat belooft het, en werkt het?
'De refreshing crème is verrijkt met hamamelis extract. De hamamelis extract vermindert het vermoeide gevoel in uw benen. Ideaal voor mensen die veel moeten staan.' Bron

-De creme vermindert inderdaad de vermoeidheid in mijn benen. Wat dat betreft houdt Drs. Hans Schreuder zijn belofte. Wat wel opvallend is, is dat het lang duurt voordat de crème intrekt. 







Pluspunten
  • Je benen worden er echt minder moe van.
  • Voelt verfrissend en zacht, je huid wordt er niet droog of trekkerig van.
  • Voedt je huid goed.


Minpunten

  • Deze crème is getest op dieren (volgens www.proefdiervrij.nl)
  • Geparfumeerd.
  • Met parabenen.
  • Het duurt 10 minuten voordat hij helemaal is ingetrokken.


Beoordeling.

Ik vind het wel een fijne crème  Hij verzorgt je benen goed en maakt ze echt minder moe. Hij werkt verfrissend en voedt mijn huid. Ik vind het wel erg jammer dat hij geparfumeerd is, dat kan zorgen voor allergische reacties, en dat er parabenen in zitten. Helaas is het ook op dieren getest. Deze crème krijgt van mij een 7/10.

Zou jij deze crème uitproberen?

Liefs,

Eva

1 opmerking: