Zoeken in deze blog

dinsdag 16 oktober 2012

Review | Sephora Duo in Natural Brown + swatches en look

Een tijdje geleden kocht ik in de Sephora sale een oogschaduw duo. Ik ben al tijden op zoek naar een mooie natuurlijke bruin die samengaat met mijn huid (ik ben zo wit dat ik lichtgeef in het donker, ahum) en ik waagde een poging met een Sephora duo. 




Het duo is in de kleur Natural Brown N08, en dus met twee kleuren. De ene kleur is een witgouden kleur, en de andere een bruin-oranje-goud. Ik vind het beide mooie kleuren, en zeker in combinatie met elkaar.

Verpakking
Simpel, strak en zwart, daar hou ik van. Helemaal Sephora. 



Prijs - EUR 12,00
Wat niet veel is voor een fijn oogschaduw-duo.

Kleur
Een witgoud en bruingoud met kleine glitters en een shimmer.

Swatches
Hieronder zie je de swatch van beide kleuren.



Look

Hieronder kun je de kleuren gecombineerd op mijn ogen zien. Het zijn kleuren die heel subtiel zijn, dus die goed samengaan met een wat heftigere lipkleur. De foto's zijn gemaakt in de zon en in de schaduw, aangezien de look er dan anders uitziet. 





Wat belooft het
'A duet of highly pigmented, long-lasting, exclusive shadows that reinvent color intensity.This perfectly matched pair features an intense color and a luminous color in coordinating hues. Create impeccably shaded eyes with this doubly gorgeous color essential.'


Textuur
Een zacht poeder, dat fijn aanvoelt op mijn oogleden. Het is een pressed powder dus het brengt fijn aan. 

Pluspunten

  • De glitters zijn niet zo groot, zoals meestal bij Sephora oogschaduw.
  • De kleuren zijn goed gepigmenteerd
  • Er zitten geen parabenen in.
Minpunten

  • Er kan wat fall-out ontstaan naast je oog met de bruine kleur als je niet oppast, die ook op je wimpers komt.
Beoordeling
Al met al, een fijne oogschaduw. Vorige keer dat ik een trio-oogschaduw kocht bij Sephora, was ik teleurgesteld vanwege de fall-out en de te grove glitters. Nu ben ik aangenaam verrast. Ik geef deze oogschaduw een 7,5/10.


Wat vind jij van de oogschaduwduo's van Sephora?

Liefs,

Eva

6 opmerkingen: