Zoeken in deze blog

donderdag 11 oktober 2012

Review | Sephora Rouge á Levres Lipstick (Rendez-vous)

Al een tijdje was ik op zoek naar een creamy lipstick, en nu heb ik er een gevonden. Ik kocht bij de Sephora 3-voor-10 actie een lipstick op de gok. Ik was heel benieuwd over dit product, zeker omdat ik er nog niks over weet. Vandaag een review van de Sephora Rouges á Levres lipstick. 


Verpakking
Simpel, strak en helemaal Sephora. Hij is helemaal zwart en heeft -zoals de meeste lipsticks- een draaisysteem. 






















Prijs - 10,90. Ik kocht hem in de sale bij de 3 producten voor 10 euro, dus voor mij was hij goedkoper. Ik vind 10,90 een goede prijs voor deze lipstick, hij is het namelijk zeker waard. 

Kleur
De kleur in welke ik deze lipstick kocht was R16 Rendez-Vous. Het is een mooie, lichtroze kleur. Hij is wel iets heftig, dus het is niet handig deze bij een heftige oogkleur te dragen, dan wordt hij iets teveel. Maar hij kan heel erg mooi zijn als je je ogen neutraal houdt qua make-up.
De lipstick is heel goed gepigmenteerd, en er komt zeker veel kleur af.


Wat belooft het
'A revamp of the iconic Sephora Lip Attitude Chic, this new hydrating formula provides improved coverage and is rife with pigment. The creamy texture softly glazes your lips, imparting just the right amount of color and sheen.'
Bron; www.sephora.com

Textuur
De textuur van deze lipstick is heel creamy, waar ik heel erg van houd. Hij is matte, maar wel goed gepigmenteerd. De lipstick verzorgt je lippen, wat voor mij (met mijn droge lippen) heel fijn is. 

Pluspunten
+ Creamy structuur
+Blijft de hele dag zitten, ik heb niet hoeven bijwerken
+ Goede prijs

Minpunten
- De randjes zien er aan het einde van de dag een beetje 'smudgy' uit.



Beoordeling
Een hele fijne lipstick, met een matte creamy structuur. Hij droogt je lippen niet uit, maar verzorgt ze juist. Ik heb geen een keer hoeven bijwerken, hij blijft prima zitten. Deze lipstick krijgt van mij een 9/10, i love it!

Zou jij deze lipstick proberen?

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen