Zoeken in deze blog

maandag 8 oktober 2012

Tag | How much is my face worth?

Deze tag heb ik al voorbij zien komen op meerdere blogs, waaronder bij Vera Camilla en Josephine, en ik wilde hem eigenlijk ook wel eens proberen. In deze tag is het de bedoeling dat je de kosten van je dagelijkse make-up bij elkaar op telt, om te zien hoeveel je gezicht waard is.



Na mijn huidverzorging gebruik ik de volgende producten:

Gezicht:

Essence Fix & Matte Translucent Powder (3,49)

Sephora Mineral Compact Powder Foundation (€13,50)
Catrice Eyebrow pencil (€2,50)
MAC Blush (€17,50)
Catrice Fine & Prime Highlighting Powder (€4,49)
Sephora Mattifying Powder (€11,00)

Ogen:


Sephora High Precision Eyeliner (€8,25)

MaxFactor Masterpiece Mascara (€16,00)
GOSH Wonder Volume Mascara (10,99)

Lippen:


Primark Apple Lipbalm (€1,50)

Sephora Rouge a levres Lipstick (€10,90)

Je moet wel begrijpen dat de make-up die ik draag, elke dag varieert. De ene dag ga ik voor een totale ooglook, de andere alleen voor een beetje mascara op mijn ogen. Ik heb de producten genomen die ik op een willekeurige dag droeg, maar dit kan dus nogal verschillen.

En dan nu het moment waarop u allen heeft gewacht.. Al deze producten komen tot een totaal van.. *tromgeroffel* €100,12. Wow, dat vind ik nog best veel! Gek dat je dat alles zo in een dag op je gezicht smeert, maar wel leuk om te weten.

Wat vind jij van deze tag?

Liefs,

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten