Zoeken in deze blog

vrijdag 26 oktober 2012

Tag | I love fall

Het is alweer een tijdje herfst en ik kwam deze tag tegen bij lottelovesbeauty.nl. Ik vond hem erg leuk en ik besloot hem ook te doen. Het is slecht weer buiten, de blaadjes vallen van de bomen en ik doe een herfst-tag!



Wat is je favoriete herfst lipproduct?
Ik ga saai zijn! Lippenbalsem. In de herfst wordt het kouder en ik heb liever dat mijn lippen er verzorgd uitzien dan dat ze een felle kleur hebben. Ik heb vrij droge lippen dus lippenbalsem is voor mij op dit moment echt een must wear. Hoewel ik bordeauxrode lippen ook heel erg mooi vind op het moment.



Welke kleur nagellak draag je het liefst in de herfst?

Pfooeee, moeilijk! Ik vind bordeauxrood op het moment mooi, warm bruin en koel grijs voor op mijn nagels. Ik hou van dat soort donkere kleuren in de herfst, hoewel je mij ook nog wel eens een felle blauw of groen zal zien dragen. 

Wat is je favoriete herfstdrankje van Starbucks?

Skinny Cinnamon Dolce Latte en Peppermint White chocolate Mocha. Mjum! In de herfst hou ik heel erg van gekruide, warme dranken. Ik <3 kaneel en pepermunt. 


Wat is je favoriete geurkaars voor in de herfst?

Kaneel, definitely. Het is een geur waar ik sowieso al veel van hou en het kruidige doet me echt denken aan de herfst. 

Welke sjaal of accessoire draag je het liefst in de herfst?

Hmm, moeilijk. Ik zou kiezen voor een infinity scarve of een boyfriend beanie muts, die vind ik het leukst. En ze houden je ook nog eens lekker warm. <3



Wat is je favoriete Halloween film?

Tja, eigenlijk ken ik er niet zo veel. Ik denk dat ik ga voor The Nightmare Before Christmas (is dat een Halloween film? Ja toch?)

Wat voor snoepgoed eet je het liefst tijdens Halloween?

Ik vier natuurlijk geen Halloween, dus echt Halloween-snoepgoed hebben wij niet in huis. Toch vind ik wel leuk om zelf creatief te zijn met bijvoorbeeld koekjes of muffins, en er allemaal enge figuurtjes op maken. 



Wat draag je tijdens Halloween?

Tja, zoals ik al zei vier ik geen Halloween. Dat vind ik eigenlijk jammer, want 11 november is toch voor kleine kinderen en Halloween is net iets leuker. Als ik verkleed zou kunnen gaan als Bloody Cheerleader, met een cheerleaderpakje en een streepje bloed langs mijn mond. Ook zou ik het wel gaaf vinden om een soort van bloedwond te maken op mijn gezicht, haha. En dan met van die witte lenzen erbij. 

Wat vind jij het leukst aan de herfst?

De gezelligheid! Naarmate het kouder wordt, trekt iedereen naar binnen. De kaarsjes gaan aan en het wordt sneller donker buiten. Ook vind ik het heel erg leuk dat het buiten zo mooi is. Cliché, maar waar. 



Wat vind jij het leukste aan de herfst?

Liefs,

Eva

2 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van Kaneel. Ik kreeg net honger van dat kaneelbroodje van Starbucks. Leuke tag dit

    BeantwoordenVerwijderen