Zoeken in deze blog

vrijdag 5 oktober 2012

Tag | This Or That

Kiezen vind ik een van de moeilijkste dingen, en ik kan soms dus ook nog wel eens twijfelen. In deze tag kies ik de hele tijd tussen twee dingen, best lastig! Toch heb ik deze tag gedaan. Benieuwd? Lees snel verder.



Make-up
Blush or bronzer – Blush is bij mij een all-time favorite, en bronzer gebruik ik niet. Ten eerste omdat mijn huid daar te licht voor is, en ten tweede omdat ik vind dat het eruit ziet alsof je de verkeerde kleur foundation op hebt. 
Lip gloss or lipstick – Lipstick. Mijn lippen drogen snel uit, en een lipgloss helpt daar niet bij. Bovendien plakt lipgloss zo ontzettend. Een goede, creamy lipstick is bij mij meer op zijn plaats.
Eye liner or mascara – Mascara, ik heb van mezelf hele korte blonde wimpers. 
Foundation or concealer – Concealer is natuurlijker, ik gebruik eigenlijk alleen foundation als ik echt een hele onzuivere huid heb. Ik houd helemaal niet van rondlopen met een cakey face.
Neutral or color eye shadow –Ik gebruik bijna geen oogschaduw, maar ik vind zachte natuurlijke tinten soms wel mooi.
Pressed or loose eye shadows – Ik heb een hekel aan fall-out (dat je oogschaduw op je wangen terecht komt)
Brushes or sponges – Met kwasten kan je echt alles!





Nails
OPI or china glaze – Ik heb hier allebei geen lakjes van!
Long or short – Ik heb al bijna mijn hele leven lange nagels gehad, dat vind ik mooi.
Acrylic or natural – Nepnagels, brrr. Ik vind het heel erg lelijk en onnatuurlijk. Het is ook nog eens niet praktisch.
Brights or darks – Grijs, bruin en pasteltinten vind ik het mooiste op dit moment, maar dat verandert ook om de week, hihi.
Flower or no flower – I love nailart! Ik vind het leuk om mensen te verbazen met de panda's of regenboogjes op mijn nagels.





Body
perfume or body splash – Parfum, ik houd van lekkere geurtjes.
lotion or body butter – Body lotion. Het is zachter en het trekt sneller in!
body wash or soap – Ik gebruik eigenlijk nooit blokken zeep, en ik vind douchegel toch net even iets fijner.
lush or other bath company – Lush! Ze hebben zulke fijne producten, wel jammer dat het soms ietwat prijzig is. 






Fashion
jeans or sweat pants – Jeans zijn fijn, mits ze lekker zitten.
long sleeve of short – Met korte mouwen kun je beter combineren!
dresses or skirts – Zomerjurkjes zijn een all time favorite.
stripes or plaid – Het is herfst, jongens. Laat de houthakkersblouses maar komen!
flip flops or sandals – Slippers doe je snel aan in de zomer - hoewel ik gladiatorsandalen ook heel erg vet vind.
scarves or hats – Sjaaltjes geven net dat beetje extra aan je outfit, ook al zijn hoedjes ook niet mis.
studs or dangly earrings – Ik <3 studs. Daar maak je me nou echt blij mee.
necklaces or bracelets – Ik draag meestal niet zoveel sieraden, en ik draag liever een grote ketting dan een heleboel kleine sieraden.
heels or flats – Ook al zijn hakken supermooi - Converse All Stars lopen lekkerder.
cowboy boots or riding boots – Ik vind cowboylaarsjes zoo gaaf!
jacket or hoodie – Leren jasjes en spijkerjasjes zijn heel leuk.
forever 21 or charlotte russe – Charlotte watte? Forever 21 is een van mijn favoriete winkels.
abercombie or Hollister – Ik draag het allebei niet.



Hair
curly or straight – Ik heb krullen van mezelf en daar ben ik tevreden mee.
bun or ponytail – Een messy knotje staat bij iedereen leuk.
bobby pins or butterfly clips – Bobby pins zijn erg handig, helaas verdwijnen ze na een week allemaal..
hair spray or gel – Geen van beide.
long or short – Lang is weer net iets vrouwelijker. Maar ook niet te lang, net iets tot over mijn schouder.
light or dark – Ik heb blond haar, maar ik vind bruin haar ook supermooi! Ik wil het graag een keertje verven, maar ik durf niet. 
side sweep bangs or full bangs – Een pony is een beetje kinderachtig, dan liever een lok.
up or down – Los haar is toch het leukste.




Random

Rain or shine – Ik word heel erg vrolijk als de zon schijnt.
Summer or winter – De winter is zo gezellig, warm binnen en de kaarsjes aan. Ook het seizoen van mijn verjaardag.
Fall or spring – Toch vind ik het ook zo fijn als je eindelijk weer zonder jas naar buiten kan!
Chocolate or vanilla – Tja.. moet ik dit echt uitleggen?
East coast or west coast – Ehmm, wat? The West Coast dan maar.



Als je deze tag wil overnemen, mag dat natuurlijk.

Wat vinden jullie van deze tag?

Liefs,

Eva

1 opmerking: