Zoeken in deze blog

woensdag 28 november 2012

As Seen On The Streets | Galaxy

Jij bent het stralende middelpunt, de trends zijn de muziek, en het feestje dat mode heet mag gevierd worden! Hallelujah. En dat doe ik door jullie bij te brengen over de nieuwste trends. Deze keer: galaxy print.




Hoe draag je het?

Met galaxy kun je vrij veel kanten op, maar het hangt een beetje af van de kleuren die erin verwerkt zijn. Dan gaat het er gewoon om dat de kleuren die je combineert niet met elkaar vloeken. Vaak gaan donkere galaxyprint en wit wel heel erg mooi bij elkaar.


Hoe combineer je het vooral niet?


Zoals je hierboven kan lezen, is vrijwel alles mogelijk met galaxy print. Let wel op, probeer paarsblauwe galaxy print niet te combineren met een shirt in die kleur. Het kan wel, maar het ziet er een beetje gek uit. 

Waar te koop?



Deze heb ik ook zelf, klik hier voor de outfit.


Galaxy jurkje van romwe.com, $43,99




Inspiratie









Wat vind jij van deze trend? Heb je al een galaxy item in je kledingkast hangen?

Liefs,

Eva




6 opmerkingen:

  1. leuke items, ik vind de galaxy trend zo stoer!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het nog steeds niet leuk om zelf te dragen haha, maar bij andere staat het soms echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JAAA I love it! Maar dat wist je waarschijnlijk al haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blouse van de eerste foto is echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het eerste Galaxy rokje van de H&M erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de galaxy print super tof! Ik zou hem zelf liever in assecoires terug laten komen!

    BeantwoordenVerwijderen