Zoeken in deze blog

dinsdag 27 november 2012

Catrice Najaarsnagellakjes swatches + mini review

Zoals jullie wel zullen weten ben ik op het moment zwaar verslaafd aan nagellak. Omdat het herfst is, mogen de kleurtjes wel wat donkerder en feestelijker, dus ik laat jullie vandaag drie najaarsnagellakjes zien die ik van Catrice kocht. Ik laat swatches zien, en geef er een mini review bij. 








Alle nagelfoto's zijn met 1 laagje, Goldfinger met twee laagjes.
070 Caught On The Red Carpet is een mooi donkerrood, bijna burgundy kleurtje. Hij geeft me een herfstig gevoel, en doet me ook wel een beetje denken aan kerst. Hieronder zie je hem op mijn nagels. - hier had ik een beetje met haast mijn nagels gelakt, dus het is niet zo netjes, sorry -

Pluspunten
+ Lekker breed kwastje, dus het lakt makkelijk
+ 1 laagje is genoeg om te dekken

Minpunten
- doordat de kleur donker is, zie je het heel erg als je haast hebt en een keertje niet zo netjes lakt. Zie hier het ultieme voorbeeld bij mij, hihi. 

200 From Dusk To Dawn is een grijsbruin met een paarse ondertoon. Hieronder zie je hem op mijn nagels. 

Pluspunten
+ Dekt met een laagje


Minpunten
- Het kwastje is bij deze juist weer heel smal, en dat lakt niet zo fijn.


650 Goldfinger is een prachtig heel licht goud. Er zitten hele kleine shimmers in, die heel subtiel zijn, maar die prachtig fonkelen onder geel licht. Dit lakje is ook lekker kerstig. Hieronder zie je hem op mijn nagels. 


Pluspunten
+ Met mooie subtiele shimmers
+ Perfect voor kerst of oud & nieuw
+ Breed kwastje dat makkelijk lakt

Minpunten
- Heeft twee laagjes nodig om te dekken

Alledrie de lakjes kosten €2,69 en zijn te koop bij het Kruidvat.

Welk lakje vind jij het mooiste?

Liefs,

Eva

7 opmerkingen:

  1. Goldfinger is mijn favoriet, love the shimmers en perfect voor de feestdagen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Caught On The Red Carpet' is echt heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gouden lakje is tof zeg, leuk voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor! vooral die gouden vind ik mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lakjes! Ik had Goldfinger vorige week ook op, hij is echt leuk! De rode vind ik ook prachtig! x Liefs

    BeantwoordenVerwijderen