Zoeken in deze blog

donderdag 29 november 2012

Music Of The Moment

Overal luister ik muziek. Op school, de fiets, thuis, everywhere! Ik heb dan ook altijd mijn oortjes bij me. In deze blogpost laat ik de muziek horen waar ik op dit moment veel naar luister, want dat is elke keer weer anders. Put your headphones on en prepare for sum lovely songs!







Over Again - One Direction


Beautiful Goodbye - Maroon 5



Lights - Ellie Goulding


They Don't Know About Us - One Direction



Diamonds - Rihanna



Six Degrees Of Seperation - The Script



Skyfall - Adele


Waar luisterde jij naar afgelopen tijd?

Liefs,

Eva




4 opmerkingen:

  1. Lights is een mooi nummer! Ik luister nu veel van The Cab :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No way, ik ook! Ik dacht er evt een artikel over te schrijven maar wss vindt niet iedereen het leuk! Wat toevallig!

      Verwijderen
  2. Just had to say...the headphones are so cute!x

    BeantwoordenVerwijderen