Zoeken in deze blog

zondag 18 november 2012

OOTD | Tonight I'm Seeing Stars

Mijn enthousiasme over mijn galaxy rokje zal jullie vast niet ontgaan zijn. Toen ik eindelijk mijn pakketje binnenkreeg, moest ik natuurlijk een leuke outfit combineren! Een Jimi Hendrix-shirt kon natuurlijk niet ontbreken, een armband met spikes erbij en mijn outfit was geboren.











Galaxy rokje - H&M
Jimi Hendrix Shirt - Primark
Panty - H&M
Jasje - WE
Ketting - Amerika
Spike armband - gekregen
Ballerina's - Primark

Wat vind jij van deze outfit?

Liefs,

Eva

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk rokje! Staat je top! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! I ADORE het rokje, gorgeous <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat rokje zeg! En dat shirtje erbij vind ik echt leuk gecombineerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat rokje is echt heel erg mooi! Tof gecombineerd allemaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een galaxy skirt, vet leuk!

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? :) http://goldenmustaches.blogspot.nl/search/label/Winactie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke outfit! Dat rokje is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen