Zoeken in deze blog

vrijdag 16 november 2012

Oufits van de EMA's

Het zal je vast niet ontgaan zijn. Afgelopen zondag (11 November) waren de Europe Music Awards. Heel erg veel celebrities zoals Taylor Swift en Carly Rae Jepsen waren erbij. Ik update je over de outfits van de EMA's en laat je natuurlijk zien wie er een award hebben gewonnen. 






Taylor Swift



Heidi Klum wisselde maar liefst 8 keer van outift. Deze vond ik het mooiste.


Gwen Stefani goes black.


Behalve haar gorgeous witte jurk voor de rode loper, trad Taylor Swift ook nog eens op in een fashionable pakje met een circusthema.


Heidi Klum - Rita Ora - Carly Rae Jepsen


Nicki Minaj


Alicia Keys - Loreen - Taylor Swift


Pixie Geldof - Kim Kardashian - Lana Del Rey

Wie wonnen er?
Best Female
Taylor Swift

Best Male
Justin Bieber

Best New Act
One Direction

Best Song
“Call Me Maybe” van Carly Rae Jepsen

Best World Stage
Justin Bieber

Best Video
“Gangnam Style” van PSY

Best Rock
Linkin Park

Best Pop
Justin Bieber

Best Look
Taylor Swift

Best Alternative
Lana Del Rey

Best Hip Hop
Nicki Minaj

Best Live
Taylor Swift

Biggest Fans
One Direction

Best PUSH
Carly Rae Jepsen

Global Icon
Whitney Houston

Heb jij de EMA's gekeken? Was je het eens met de winnaars en wat vond je van de outfits?

Liefs,

Eva

3 opmerkingen:

  1. Ik vond het pakje van Taylor Swift in curcusthema heel leuk! De jurk van Carly Rae Jepsen vind ik ook heel nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!
    Leuke blog heb je!
    Ik ben je nieuwe volger op bloglovin!
    Ik zou het leuk vinden als je ook een keertje bij mij een kijkje neemt!
    xx riannejasperina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen