Zoeken in deze blog

maandag 5 november 2012

Outfit Of The Day | Lace in Autumn

Zaterdag kreeg ik eindelijk mijn H&M pakketje binnen, blij dat ik was! De rokjes zijn allebei superleuk en ik maakte er dan ook gelijk een outfit mee. Deze outfit is nog vrij simpel, omdat het koud was heb ik er een blazer over aan. De kleuren zijn ook niet heel bijzonder, maar ik vond dit een leuke outfit voor naar school. Benieuwd? Lees dan snel verder.


























Wat ik draag;
Hemdje - Primark
Blazer - America Today
Rokje - H&M
Panty - H&M
Ketting - Markt
Ballerina's - Primark

De outfit is tenminste wel lekker draagbaar, hihi! Ook al ben ik de enige die een rokje aanheeft nu het zo koud is. Maar het is zo leuk!

Wat vind jij van deze outfit?

Liefs,

Eva



12 opmerkingen:

  1. Super leuk! ik draag soms ook een jurkje of rokje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cute outfit! Staat je leuk hihi ◠‿◠

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo`n schattige outfit, dat rokje staat ook op mijn wishlist!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe outfit! Echt een mooi rokje heb je aan! Moet je vaker doen zulke outfit artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Die rok is echt leuk! Wat heb je mooi haar trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah leuk joh met het kanten rokje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat heel schattig. Ik hou van lace jurkjes en rokjes.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen