Zoeken in deze blog

maandag 12 november 2012

Personal Update | Toetsweek, nieuwe header en eigen domein!

Hoi meiden,

Vandaag werd het weer eens tijd voor een personal update, want ik heb heel erg leuk nieuws! Ten eerste heb ik mijn eerste toetsen van de toetsweek gehad. Wiskunde, Economie en Geschiedenis, en dat waren ook de toetsen waarvoor ik het hardste moest leren. Maandag heb ik filosofie en nederlands, dinsdag niks en woensdag nog Duits (wat heel erg veel leren is.) De toetsen gingen wel goed, maar economie iets minder, en in wiskunde zal ik nooit goed zijn. Tja. Totzover mijn toetsweek.

Verder heb ik heel erg leuk nieuws. Ik heb namelijk een eigen domein gekocht. Bij www.antagonist.nl. Ik ben nu druk bezig met Wordpress, de lay-out etc. Dus veel is er op mijn  nieuwe domein (www.standoutstylish.nl) nog niet veel te zien. Wel kan ik jullie verklappen dat ik een nieuwe header heb gemaakt en dat de lay-out anders wordt. Ik ben heel erg enthousiast dat ik eindelijk naar Wordpress over kon stappen, want Blogger wordt voor mij toch iets te beperkt, ook al is het heel simpel en makkelijk. Wordpress is ingewikkelder maar ik moet nog even uitvinden hoe het werkt. 
Ik denk dat het ook nog wel een weekje duurt tot ik volledig overgestapt ben.

Binnenkort krijgen jullie een sneak-peek van de nieuwe lay-out en de header, hou mijn blog dus goed in de gaten!

Liefs,

Eva

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je die toetsen hebt gehaald! En leuk dat je een eigen domein hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar jouw eigen domein!

    BeantwoordenVerwijderen