Zoeken in deze blog

donderdag 15 november 2012

Preview | Martin Margiela for H&M

Trek je gestreepte jurkje aan, zet je zwarte baret op en haal een croissant au chocolat bij de patisserie. Oui, Oui, Paris! H&M heeft weer een nieuwe lijn. Een franse nog wel! En hij is een artikeltje waard, want wat is hij mooi. Dames, (en heren?) ik presenteer u; Martin Margiela for H&M.








Een winterse trui.

Leren broek

Een handschoenentasje. Hoe leuk!

Golden oldie; de leren tas. Maar dan anders.

Ballerina met glitters.

Deze vind ik het leukste uit de hele collectie; een snoepjespapiertje clutch. 

Een mooie beige jas.



Deze is eigenlijk uit de mannencollectie, maar toch best gaaf; een weekendtas in de vorm van een gitaar.








De rest van de collectie vind je hier. H&M verwacht dat het heeel erg druk zal zijn, dus als je een stuk uit de collectie wil hebben, moet je er snel bij zijn. De eerste 120 klanten krijgen een speciaal bandje om te shoppen. Hoe het precies werkt lees je hier. De verkoop start om 09:00 in de winkels en 10:00 online vandaag.

Wat vind jij van deze collectie, ga je er iets kopen?

Liefs,

Eva

4 opmerkingen:

  1. Mmm nee ik vind het geen leuke collectie. Het is niks voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmpf, ik vind deze collectie ook niks zoals Lizzy. Misschien draait het nog bij als ik outfits zie, maar voor nu is het een nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de collectie niet echt mijn ding! Ook vind ik de reclames echt nietttt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik koop eigenlijk niet zo snel iets van de collaboration collections, maar vind de schoenen met perplex heels erg mooi en de leren broek die je hier heb laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen