Zoeken in deze blog

donderdag 22 november 2012

Review | Catrice Multicolor Blush

Blush is ongetwijfeld een van mijn favoriete beautyproducten. Ik heb er al veel in mijn stash en er komen er steeds meer bij. Toen ik laatst het kruidvat in stapte, kwam ik natuurlijk niet naar buiten zonder lege handen. Ik kocht deze prachtige blush van Catrice, waar ik in dit artikel een review over doe. 





Mijn Multi Colour Blush is in de kleur 060 Strawberry Frappucino. Het is een matte blush 
De verpakking is simpel en ook wel mooi. Ik vind niet dat de blush goedkoop oogt ofzo. Ik vind het ook leuk dat 'Multi Colour' groot is geschreven en 'blush' klein. Er zitten in totaal vier kleine kleurtjes in, die iets te klein zijn om op zichzelf te gebruiken, maar je kan wel de twee lichtste en twee donkerste gebruiken met elkaar. 
De blush geeft voldoende pigment af.






De blush kost €3,99 en is van Catrice. Ik vind het wel een prima prijs, en het is een budget-proof prijs. Catrice is verkrijgbaar bij het Kruidvat. Er zit 8 gram product in. De blush is heel zuinig, ik gebruik hem nu twee weken lang iedere dag, en het patroontje is nog steeds te zien.

De blush bestaat uit vier kleuren: een witroze, lichtroze, milkshakeroze, en donkerroze. Het is een beetje lastig om de kleuren te gebruiken, maar je kan de twee kleuren die naast elkaar zitten wel samen gebruiken. Je kan dus kiezen voor een lichte of een donkere kleur blush. Als je alle kleuren tegelijk gebruikt, krijg je een zachte perzikkleur. De blush is mat. Hieronder kun je een swatch zien van de kleuren op mijn hand en op mijn wang.

De blush belooft een exceptionele glow en een prachtige finish om je make-uplook helemaal af te maken.




De blush past overal bij en is fijn in gebruik. Hij blijft goed zitten en ik vind het leuk dat er meerdere kleuren in zitten. Zo kan je de donkere kleuren gebruiken voor shapen, en de lichte om te highlighten. De blush past overal bij. Hij knalt er niet meteen uit, daarom kan je hem bijna overal bij gebruiken. 



Minpunten
- Er zou wel iets meer kleur af mogen komen. Het is niet storend, maar je moet wel een paar keer over je wang gaan tot je kleur ziet.

Pluspunten 
+ Vier verschillende kleuren
+ Past (bijna) overal bij
+ Goede pigmentatie
+ Mooie verpakking
+ Prijs

Beoordeling

Ik vind dit een fijne blush, en hij is handig omdat hij overal bij past. De kleur is echt gorgeous, een peachy roze. Je kan er voor kiezen om hem licht of donker op te brengen. Ik weet bijna niets slechts over deze blush, ik vind dit een hele fijne budget-blush. 

Heb jij ervaring met deze blush?

Liefs,

Eva

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook en vind hem erg mooi! En lekker budget hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een prachtig patroontje. Mooie kleurtjes ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen