Zoeken in deze blog

zaterdag 3 november 2012

Review | Sephora High Precision Eyeliner

Eyeliner is een product waar ik maar geen genoeg kan krijgen, en ik draag het ook bijna elke dag. Bij de Sephora viel mijn oog op een mooi exemplaar; omdat er een 3 voor 10 actie was nam ik ook deze mee, en vandaag review ik hem voor jullie.





Verpakking

Strak, zwart en simpel. Helemaal Sephora.



Prijs - 8,25. 
Niet echt budget, maar een goede prijs voor een fijne eyeliner.

Kleur

Zwarter dan zwart, hij is goed gepigmenteerd. Hij is alleen niet echt smudgeproof, jammer!

Swatch





Aanbrengen & kwastje

Als je het dopje eraf draait, komt er een kwastje tevoorschijn. Het kwastje ligt fijn in je hand en brengt makkelijk aan. Ook komt er genoeg product af in een keer. De eyeliner is meer voor het aanbrengen van dunne lijntjes, dan dikke lijnen. Als je een dikke lijn wilt, moet je wachten tot je eerste lijn droog is, en daarna kan je het verder opbouwen. 


Wat belooft het, en werkt het?
'This long-wearing, highly pigmented eyeliner comes with an ultra-fine bristle brush for professional application. The rich black formula is perfect for creating dramatic, attention-demanding eyes or for executing any look you desire.'
Bron

Op mijn ogen






Pluspunten

+ Sephora test niet op dieren.
+ Hij is goed gepigmenteerd en blijft goed zitten. 
+ Het kwastje werkt fijn
+ Goed opbouwbaar. 
+ Sephora test niet op dieren.



Minpunten

- Niet smudgeproof, als je per ongeluk in je ogen wrijft vervaagt je wing/lijntje. 
- Je kan er nauwelijks een echt dikke lijn mee zetten. 

Beoordeling

Een fijne eyeliner voor degenen die met vloeibare eyeliner kunnen werken. Ben je niet zo begaan met eyeliner, kies dan voor een eyeliner-pen. Ik vind het kwastje fijn aanbrengen. Hij trekt een strakke, zwarte lijn en dat is precies wat ik wil dat hij doet. De prijs is wel oké, want de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Je krijgt waar voor je geld. Als je een dikkere lijn wil, moet je het opbouwen en dan kan je misschien beter kiezen voor een oogpotlood. Hij droogt echter wel snel. Echt long-lasting is hij niet, maar wel fijn. Ook test Sephora niet op dieren, wat ik altijd een pluspunt vind. Deze eyeliner kreeg van mij een 7,5/10!

Welke eyeliner gebruik jij en kan je iedereen aanraden?

Liefs,

Eva

8 opmerkingen:

  1. Die ziet er goed uit, ook goed zwart! Soms heb je van die hele waterige eyeliners die dan niet in een keer helemaal zwart zijn, houd ik niet van. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem er erg mooi uitzien! Je hebt het lijntje ook mooi strak gezet.


    Ik volg je via Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg fijne review om te lezen! Ik gebruik geen eyeliner, maar deze lijkt me best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij lijkt me op zich wel oké, maar ik vind het wel prettig om en dik en dunne lijntjes makkelijk te kunnen zetten zonder te hoeven wachten. Ik gebruik de Chanel duoliner, waar een poeder inzit voor een smokey effect en een crème voor een grafische lijn. Erg fijn is die!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja begrijp ik! Hoe heet die van Chanel? Die klinkt wel heel fijn! Staat er een review van op je blog?

      Verwijderen
  5. Deze ziet er goed uit! Ik gebruik vrijwel altijd de MAC blacktrack fluidline, die vind ik erg fijn werken!

    BeantwoordenVerwijderen