Zoeken in deze blog

maandag 19 november 2012

Tag | Wat heb je liever?

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie waarin ik keuzes maak. Hele moeilijke keuzes. Over beauty. In deze tag kun je kiezen uit twee dingen, en je MOET er eentje kiezen. Benieuwd waar ik voor heb gekozen? Lees dan snel verder.






1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare zwarte snor?
Hmm, ik vraag me af wat er met 'snor' wordt bedoeld. Een echte mannensnor of donkere haartjes boven je lip. Dan ga ik daarvoor denk ik, die kan je nog bleken! Je wenkbrauwen geven heel erg veel vorm aan je gezicht, ik zou echt niet zonder kunnen!

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Dan maar ongezonde nagels. Ik heb bijna altijd nagellak op en ik kan écht niet zonder, daar vind ik het veel te leuk voor.



3. Lang haar tot je voeten of gemilimeterd haar?
Geef mij maar lang haar á la Rapunzel. Ik probeer altijd mijn haar te laten groeien, maar altijd worden mijn dode punten echt te erg. Lang leve de vlechten en de haarkunsten!

 4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?
Eeuwig geen make-up? Whut! Smokey eyes ga ik dan voor. Dan heb je tenminste toegang tot make-up. En zo slecht zijn die nou ook weer niet..




5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Rode wangen! Ik vind het leuk staan en het ziet er veel gezonder uit dan een grauw gezicht!

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen cosmetica gebruiken die op dieren is getest?
Moeilijk! Ik ben gek op make-up maar mijn liefde voor dieren gaat toch even voor. Ik kan het niet uitstaan dat make-up dagelijks op koninjtjes wordt getest terwijl dat ook anders kan. Dus dan ga ik voor geen cosmetica meer gebruiken.





7.  Gelige tanden met een perfect recht gebit of scheve tanden die mooi wit zijn?
Scheve witte tanden! Ik vind gele tanden er altijd een beetje viezig en ongezond uit zien, dan heb ik liever scheve tanden. 

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn?
Ziek melden! Oh, foei. Ik ben slecht. 

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken of iedere dag je nagellak er af moeten halen?
Ik kan niet zonder nagellak remover, ik heb een hekel aan chipped nails! Bovendien raak ik toch snel verveeld, dus dan haal ik het er liever iedere dag af. 




10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Hmm, moeilijke keuze. Dan ga ik voor de geur. Ik kan wel zonder body lotion, als het echt moet. 

11. Je haar in een kinky kleur (roze, groen) verven of grijs?
Kinky kleur! Felrood vind ik ontzettend mooi, maar ik weet dat dat me niet zou staan. Ik vind roze eigenlijk ook wel heel gaaf, en dan een donkerroze dip-dye ofzo lijkt me heel erg vet!


12. Je gezicht nooit meer mogen scrubben of alleen met echte suiker- of zoutkorrels?
Back to naturals! Scrubben met echte suiker- en zoutkorrels kan ontzettend fijn zijn, en beter dan de meeste scrubs. Als je daarna gewoon een vochtinbrengende creme gebruikt is er geen enkel probleem. 




13. Een te donkere lipliner rondom je mond of uitgelopen panda-ogen?
Ik vind donkere lipliner zo erg! Het ziet er niet uit, en het is ook nog eens ontzettend trashy. Dan maar door het leven gaan als een panda. 

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora etc.) of nooit meer bij de drogist?
Ik ga voor de drogist, daar hebben ze budget make-up en de meeste betere merken. Geen twijfel mogelijk.

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen of je hele stash inleveren maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Geef mij maar een nieuwe stash! Ik zou helemaal los gaan. Ik vind het altijd leuk om nieuwe make-up te kopen en een nieuwe stash te creëren. 



Wat vind jij van deze tag?

Liefs,

Eva

4 opmerkingen:

  1. dit artikel zag ik toevallig van de week ook ergens anders langskomen. blijft leuk om al die verschillende antwoorden te lezen die mensen geven :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh deze tag lijkt mij zo moeilijk, ik zou niet kunnen kiezen! Wel tof om te zien wat jij hebt ingevuld, sommige dingen ben ik het met je eens, zoals de pandaogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tag, wel moeilijk om in te vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lastig! Maar ook een hele leuk tag :D

    BeantwoordenVerwijderen