Zoeken in deze blog

vrijdag 30 november 2012

Verlanglijstje voor de goedheiligman

Heuj, het is bijna 5 december! Ik weet nog precies dat ik 5 jaar was en zat te wachten tot Zwarte Piet zou aanbellen met een zak vol met cadeautjes, die binnen de kortste keren uitgepakt zouden zijn, haha goede tijden :'). Nu is het toch heel anders, al krijg ik nog steeds cadeautjes. Zoals elk jaar heb ik een lijstje gemaakt voor in mijn schoen. Pak een zak pepernoten en een mok hot choco en lees verder! 






Abonnement op de Glossybox. Ik wil al zoo lang, en mocht ik het niet voor sinterklaas krijgen (wat waarschijnlijk is, want mijn moeder vindt het onzin) neem ik gewoon zelf een abonnement. Het is super om elke maand 5 producten toegestuurd te krijgen. Bovendien is het ook handig voor mijn blog, voor reviews of favorieten video's.



Steiltang. Mijn krullen heb ik van mezelf, elke dag weer. Ik heb laatst mijn haar weer eens steil gehad en dat beviel me wel. Ik wil heel graag een steiltang om mijn haren steil te maken als ik een bad hair day heb. 



Q and A a Day. Dit is zó cool. Het is een boek waarop je elke dag, 5 jaar lang, een vraag beantwoordt. Supercreatief, en het is veel makkelijker bij te houden dat een dagboek. En het is ook nog eens super om terug te lezen wat je een jaar, of misschien wel 5 jaar geleden dacht. 



Nuit - Hugo Boss. Sinds de Vogue Fashion's Night Out ben ik bézéten door dit luchtje. Hij ruikt zo lekker, helaas is hij best wel duur. 


Lage zwarte Converse All Stars. Ik ben een All-Star meisje. Mijn rode hoge allstars zijn helemaal versleten en lelijk, dus wordt het tijd voor nieuwe! Met zwarte kan je lekker combineren en ze zijn basic. En lage all stars zijn weer eens iets anders.



MAC Dazzlelight. Dit is zo'n mooie oogschaduw/highlighter. Prachtig. Sinds ik hem zag in een review ben ik verliefd op deze prachtige glans, wauw <3



Zoeva 'Very Croc' Set. Tja, een goede kwastenset is het halve werk als je je make-up mooi aan wil brengen. Ik heb wat losse gezichts- en oogschaduwkwasten maar die zijn toch niet heel goed. Het Duitse Zoeva is kwalitatief goed en ook nog best goedkoop. 



FAME - Lady Gaga. Zelfde verhaal als Nuit; dit is zo'n lekker luchtje! Ik heb niet zo heel erg veel met Lady Gaga, maar ik vind dit luchtje heel lekker. Het is lekker fruitig maar niet al te zoet.


Wat staat er op jouw verlanglijstje voor sinterklaas/kerst?

Liefs,

Eva

3 opmerkingen: