Zoeken in deze blog

maandag 26 november 2012

Wondermiddel | Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat (mini review)

Met een top- en base coat blijft je nagellak beter zitten, dat weet menig meisje wel. Ik lak de laatste tijd mijn nagels heel erg vaak, en mijn (collectie van, ahum) top coats raakten op. Ik ging op zoek naar een nieuwe, en kocht op goed geluk deze van Catrice. Toen ik hem uitprobeerde, beviel hij me heel erg goed! In dit artikel vertel ik je waarom, en alle howabouts van deze topcoat.



Wat is een top/base coat?

Een top coat is een doorzichtig laagje nagellak dat je gebruikt voordat je je nagels lakt. Hierdoor voorkom je dat de nagellak je nagels aantast, breekt of dat je nagels erdoor verkleuren. Ook gaat je nagellak er minder snel van chippen.

Catrice over de top coat: ‘Een absolute must bij een nieuwe outfit: deze snel drogende en hoogglanzende top coat. De hoogwaardige en veelvuldig geteste kwaliteit van deze lak is onverslaanbaar. De lak droogt supersnel, glanst en biedt weerstand: onoverwinnelijk!’

Het kwastje vind ik vrij dun. Ja, het kwastje doet prima zijn werk, maar een breed kwastje werkt sneller en wat netter. Ze hadden het kwastje wel wat voller mogen maken. Desondanks komt er wel voldoende product van het kwastje af. 



Wat doet het voor mijn nagels?

Mijn nagels verkleuren en beschadigen niet van deze top coat. Ik gebruik wel twee laagjes per keer, omdat je anders de 'bolling' van je nagels nog kan zien. Twee laagjes is meer dan genoeg. Wat wel opvalt, is dat de top coat heel erg snel droogt, en da's natuurlijk super fijn! Binnen 10 seconden zijn mijn nagels droog.



Minpunten

- Dun kwastje
- Je hebt twee laagjes nodig, want de nagellak is vrij vloeibaar en de substantie is dun

Pluspunten
+ Er komt genoeg product in een keer vanaf
+ Beschermt je nagellak goed tegen chippen
+ Droogt binnen tien seconden
+ Budgetproof;hij kost €2,50


Beoordeling

Ik vind dit zo'n fijne top coat! Hij werkt fijn en droogt zó snel dat je echt veel makkelijker en sneller nagels lakt. 9/10.

Wat is jouw lievelings top coat?


Liefs,

Eva


5 opmerkingen:

  1. Een dun kwastje vind ik ook niet fijn voor een topcoat, maar fijn dat hij goed werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een Base coat is voor onder de nagellak zodat je nagel niet verkleurd en een top coat is voor over je nagellak zodat het niet chipt!
    Foutjee :D hahahhahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet ik, deze is beide, hoe handig is dat!

      Verwijderen
    2. wow super handig ga ik zeker halen k zoek al een tijdje naar een goede top coat!

      Verwijderen