Zoeken in deze blog

maandag 17 december 2012

Addiction | Pretty Little Liars

De laatste tijd ben ik een beetje gevoelig voor verslavingen. Heel erg. En dan ook net op het moment dat ik heel hard moet leren voor een toets (héééél toevallig hoor Eva, kuch studieontwijkend gedrag). En zo raakte ik ook verslaafd aan Pretty Little Liars, een serie die jullie vast wel kennen. Of die jullie in elk geval moeten leren kennen! 



Ik ben hier misschien een beetje laat mee, I know. Hiervoor las ik de boeken al, en die zijn echt een aanrader. Ik wilde de serie wel kijken, maar we hadden hier heel langzaam internet (lees: een halfuur wachten totdat je 5 minuten kan kijken). Maar laatst veranderde onze provider en kon ik het dus wel kijken! Ik vertel je de howabouts!

De serie Pretty Little Liars is gebaseerd op de boeken van Sara Shepard. Het gaat over 5 meisjes die een hechte vriendinnengroep vormen. Tot op een dag de queen bee, Alison Dilaurentis, verdwijnt. Ze groeien uit elkaar. Een jaar later wordt het lichaam van Alison gevonden en deze gebeurtenis brengt ze weer bij elkaar. Vanaf dat moment krijgen ze sms'jes van afzender die zichzelf 'A' noemt. Deze A weet allemaal geheimen die alleen Alison zou kunnen weten.  Deze 'A' brengt Aria, Hannah, Spencer en Emily in elk geval flink in de problemen. Leeft Alison misschien misschien nog?




Ik ben vanaf het moment dat ik begon met kijken helemaal verslaafd aan de serie. Het is zooo spannend elke keer, en na elke aflevering zit er een cliffhanger dat je wel verder MOET kijken. De rollen zijn ook heel goed gecast, en de soundtrack heb ik al meerdere keren in mijn hoofd gehad. 

''Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead. ''





Behalve dat, zitten er ook nog een hoop knappe mannen in de serie. Guycandy, ladies!







Kijk jij Pretty Little Liars? Zoja, waarom?

Liefs,

Eva

3 opmerkingen:

  1. Ik heb het nog nooit gezien, maar 't lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er al veel over gehoord, maar nog steeds niet gezien! Lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn echt foxing knap

    BeantwoordenVerwijderen