Zoeken in deze blog

donderdag 20 december 2012

Fave Or Fail | Cara Delevingne

Jullie hebben vast wel eens van haar gehoord; Cara Delevingne. Cara is een Brits topmodel waarover de meningen zijn verdeeld. De een is groot fan, de ander vindt haar niks. Maar wie is ze eigenlijk precies, en wat vind jij? 







Cara Delevingne is model geweest voor onder andere H&M, Chanel, Burberry, Jason Wu, Oscar de la Renta, Dolce & Gabbana, Fendi en Stella McCartney. 



Ze is geboren op 12 augustus 1992, en is dus nu 20. Ook al is ze nog zo jong, ze heeft al een flinke modellencarriere opgebouwd bij Storm models.

Ze staat vooral bekend om haar fijne gezichtje, borstelige wenkbrauwen en uiterlijk. 




Een tijdje geleden liep ze ook mee in de New York Fashion Week modeshow en zelfs bij Victoria's Secret! 




Aww, ik vind Cara echt zo awesome! Ik vind haar echt heel mooi. Ik ben zooo jaloers op haar wenkbrauwen en haar make-up. 
Iemand, geef me het nummer van haar visagist? Ik vind het ook heel knap dat ze al zo'n carriere heeft opgebouwd terwijl ze pas 20 is.

Wat vind jij van Cara Delevingne? Fave or Fail? Laat  het achter in de reacties. 

Liefs,

Eva


7 opmerkingen: