Zoeken in deze blog

zaterdag 15 december 2012

Getest | Primark Nail Polish Palette

Iedereen is gek op de Primark: het is niet duur, en ze hebben vaak hele leuke kleding. Maar hoe staat het eigenlijk met de beauty-afdeling van de Primark? Vorige week testte ik al een oogschaduw palette, maar ik nam ook een nagellak palette. Ik nam het mee voor €2,50, en vandaag review ik hem voor jullie.







Dit zie je als je het palette opent. Sorry voor de wazige foto, er ging iets mis!


Er zitten vier kleurtjes in. Guitar Gazer, Mercury, Dorothy en Vibe. 


Guitar Gazer is een glimmende zwarte lak met zwarte shimmers en grovere, gekleurde glitters.


Mercury is een mooie zilveren, metallic nagellak. Er zitten hele fijne shimmers in, maar die zie je bijna niet.


Dorothy vind ik het allermooiste. Een rode glitterachtige lak, met een mooie glans en allemaal kleine shimmers. Dit is echt een kerstnagellakje!


Dan als laatste Vibe, een paarse nagellak met een metallic glans.

Tijd voor de swatches!


Op deze foto draag ik een laagje. Guitar Gazer dekt prima, Mercury is super gepigmenteerd, maar trekt wel strepen. Dorothy is heel mooi, maar wel een beetje licht-dekkend, net zoals Vibe.


Op deze foto draag ik twee laagjes! Wow, ze dekken allemaal best goed. Snappen jullie dat ik verliefd ben op Dorothy? Alleen Vibe dekt niet zo goed, jammer.


In elk nagellakje zit 6 ml, niet zo heel erg veel, maar wel genoeg. Nogmaals, dit is leuk voor jezelf of om cadeau te geven.


Ik was zo enthousiast over Dorothy dat ik hem maar gelijk opdeed. Is hij niet prachtig?



Mijn oordeel.

Ik vind dit echt superleuke lakjes, ik werd blij verrast! Natuurlijk zijn ze niet vergelijkbaar met the real deal, maar ze zijn wel mooi. Met twee laagjes dekken ze prima (behalve Vibe) en ze blijven heel lang zitten. Na ongeveer vier dagen begonnen mijn nagels heel licht te chippen, maar de nagellak bleef op zijn plek zitten. Je zag het nauwelijks. €2,50 voor vier nagellakjes is natuurlijk al helemaal geen geld. Cijfer: 7,5/10.

Heb jij wel eens beautyproducten van de Primark uitgeprobeerd?

Liefs,

Eva



7 opmerkingen:

  1. Ik vind Guitar Gazer en Dorothy erg mooi. Bij Dorothy moet ik aan de Wizard of Oz denken. Zowel de naam als de kleur. Het lijkt op Dorothy's glitter schoentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, daar deed het mij nou ook aan denken!

      Verwijderen
  2. droogt het een beetje snel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar was verder niks op aan te merken! Gewoon normaal.

      Verwijderen
  3. Wauwww Dorothy is inderdaad echt heeeel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh ik wou dat ik deze ook had meegenomen, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen