Zoeken in deze blog

zaterdag 22 december 2012

Inspiratie | Kerst make-up looks!

De kerstboom is opgetuigd, de eerste sneeuw gevallen en de kerstliedjes vliegen ons weer om de oren (alll I want for Christmas, is youuuuuu). Het is bijna kerst! Kerst is altijd heel gezellig, maar ook vooral leuk om dat ene jurkje aan te trekken of je heel mooi op te maken. Ik zit nog te twijfelen, over mijn kerstlook, dus hier is wat kerst make-up inspiratie! 






Dit is een wat minder heftige look, met zachtroze en chunky glitters.


Rainbow glitters, supermooi!


Je kan ook gaan voor een bruine, natuurlijke look. Altijd goed!


Dit vind ik zo'n mooie look! Lekker goud, en het zwart geeft heel veel diepte. Supermooi, zeker voor 's avonds. Ik zou er zelf, om het geheel af te maken ook nog klassieke rode lippen bij dragen. 




Dit is ook mooi, zwart en zilver zo gecombineerd!


En weer regenboogglitters, wow!


Smokey eyes en rode lippen kan ook heel erg mooi zijn!


Wauuww, check die wimpers en de chunky glitters..


Zo, met een natuurlijke lipkleur, maak je je look net wat zachter.


Waauuw, dit is echt zo mooi! De glitters en het zwart in de crease komen echt perfect uit.


Kijk, dit bedoel ik. Is dit niet prachtig? Zoiets wil ik doen bij kerst..

Weet jij al wat voor een make-up look je gaat maken bij kerst?

Liefs,

Eva


5 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi! Ik hou van zulke inspiratieartikelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze zijn allemaal even mooi.. maar moeilijk om zelf te maken. Jammer genoeg :(.

    Ps. Ik ben bijna jarig, doe je mee met de winactie op m'n blog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat valt wel mee hoor! Met een beetje oefenen lukt het je wel!

      Verwijderen